SanoPass, un startup fondat in primavara 2019 ce emite abonamente medicale de preventie oferite de angajatori ca beneficii pentru angajati, introduce un abonament unic in Romania, cu o componenta de „cash-back” care ajuta companiile sa faca economii la buget prin calcularea transparenta a consumului de servicii medicale si economisirea contravalorii serviciilor neutilizate.

Abonamentele medicale SanoPass le asigura angajatilor acces la servicii medicale de preventie, intr-o retea de clinici private si cabinete medicale independente.

Aceasta mutare vine la scurta vreme dupa ce in reteaua SanoPass s-au alaturat si clinicile Hiperdia, Laurus Medical, Spitalul Sf. Constantin, Spitalul Anghiomedica, RMN Diagnostica, Bio-Terra Med, Life-dental Spa si furnizorul de servicii de consiliere telefonica Telios.
Reteaua de parteneri SanoPass ajunge astfel la 250 de clinici, centre si cabinete medicale.

Clientii SanoPass pot accesa acum servicii de consultatii si investigatii medicale in 23 de judete, iar reteaua SanoPass cuprinde laboratoare si centre de analize partenere in toate judetele prin centrele de recoltare Clinica Sante.

„Ideea de a oferi un abonament medical cu „cash back” ne-a venit in urma discutiilor cu Manageri de Resure Umane si Directori Financiari care sunt nemultumiti de faptul ca ofera abonamente medicale propriilor angajitlor, iar acestia nu le utilizeaza din diverse motive la potentialul lor maxim. Prin faptul ca rezolvam 2 probleme majore din piata abonamentelor medicale: reducerea timpului mare de asteptare pentru programari si proximitatea clinicilor partenere, ne asteptam ca valorile de consum sa creasca, dar fara sa afecteze bugetul companiilor utilizand acesta noua abordare", a tinut sa precizeze Andrei Vasile, co-fondator SanoPass.

Citeste si:
Enache, OmniPerform: Cum trecem la nivelul urmator?
Enache, OmniPerform: Cum...

Ce ofera abonamentele SanoPass?

Abonamentele SanoPass asigura programari pentru consultatii sau investigatii, indiferent de specialitate, in maxim 48 de ore. SanoPass ofera 3 pachete principale de servicii, cu preturi intre 10 si 30 EURO lunar, continand servicii de medicina muncii, consultatii si investigatii medicale, analize medicale, stomatologie, nutritie, psihologie si fizioterapie.

Angajatii ce detin un abonament SanoPass isi pot face programari la orice clinica partenera, avand deplina libertate de a alege, in functie de proximitate sau de preferintele personale.

Solutia SanoPass este 100% digitala si este accesibila pentru utilizatori prin platforma web sau prin aplicatiile mobile deja disponibile pe Google Play si App Store. Clinicile utilizeaza la randul lor o platforma web care valideaza in timp real continutul si valabilitatea abonamentelor.

Ponderea companiilor care acorda beneficii flexible a crescut in Romania de la 5% in 2010 la 15% in 2018, iar prognoza de crestere eeste in continuare excelenta, pana la nivelul unor piete cum sunt Marea Britanie sau Germania, unde ponderea este intre 25 – 30%.

Citeste si:
Parteneriat inedit intre un VC si investitorii angel din Romania
GapMinder-TechAngels, primul...

„In prezent, peste 1.6 milioane de angajati din Romania au abonamente medicale in diverse retele de clinici. Dintre abonati, 65% considera ca este foarte importanta proximitatea clinicilor si ar prefera sa aiba acces intr o retea variata de clinici private. Este un domeniu foarte dinamic, iar abonamentele SanoPass aduc solutii simple si personalizate pentru companii si profesii liberale, permitand o mare libertate de alegere, proximitate si rapiditate in accesarea serviciilor medicale necesare”, declara Andrei Vasile, co-fondator SanoPass.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cum arata ecosistemul startup-urilor din Bucuresti