SanoPass, alternativa digitala la abonamentele medicale clasice, isi propune sa ajunga la o retea de 1.300 de clinici si cabinete private din tara pana la finalul anului 2020, in crestere fata de cele 500 de clinici din portofoliu, gestionate in 2019.

Te invitam la Future Healthcare, eveniment wall-street.ro dedicat domeniului farmaceutic si serviciilor medicale, pentru a afla mai multe despre industria de sanatate. Inscrie-te gratuit la conferinta aici!

De asemenea, start-up-ul fondat in 2019 a ajuns sa gestioneze servicii medicale in valoare totala de peste 10.000 de euro lunar si estimeaza ca va depasi anul acesta pragul de 20.000 de abonati. Doar in luna decembrie din 2019 compania SanoPass a emis peste 1.000 de abonamente, iar ritmul de inrolare a noilor abonati creste in mod constant.

Citeste aici mai multe despre SanoPass, aplicatia care ofera acces in sute de clinici medicale in toata Romania

“2020 este anul cresterii exponentiale pentru SanoPass, cu noi investitii, lansari de servicii si produse noi, plus deschiderea retelei catre alti furnizori din piata. La nivel strategic, ne concentram pe dezvoltarea serviciilor de medicina muncii, obligatorii pentru orice companie din Romania, si analize medicale, care sunt cele mai solicitate servicii de catre angajati. Ne dorim sa construim cea mai variata retea de clinici si cabinete specializate in aceste servicii si nu numai”, a declarat Andrei Vasile, CEO si co-fondator SanoPass.

Citeste si:
Vasile, SanoPass: Ce se întâmplă cu tichetele de masă și...
Andrei Vasile, SanoPass:...

In ultimele luni, mai multe clinici si cabinete medicale independente s-au alaturat retelei SanoPass, printre care Gynia, Medstar, Spitalul Sf. Constantin, Alpha Medica, Donna Medical Center, Centrul Medical Transilvania, Union Medical, Medsan si Medicii.

Vezi si: 85% dintre romani isi amana vizita la medic. Doar 2% dintre companii le ofera angajatilor acces la servicii de telemedicina

Obiectiv: o runda de finantare de tip equity in primul semestru din 2020

Pentru a deveni un jucator important pe zona de analize medicale si medicina muncii, fondatorii SanoPass isi propun sa atraga o runda de finantare de tip equity in primul semestru din 2020, investitie prin care compania va deschide reteaua si pentru alti jucatori din piata si va lansa un flux de medicina a muncii, integrat cu sistemele de tip ERP sau CRM ale companiilor cu scopul reducerii birocratiei.

Angajatii abonati SanoPass isi pot face programari in peste 500 de clinici si cabinete medicale independente din tara si au deplina libertate de a-si alege furnizorul de servicii medicale in functie de proximitate sau de preferintele personale.

Citeste si:
Sanopass: Consiliere medicala nelimitata in abonamentele angajatilor
SanoPass si Telios includ...

Abonamentele SanoPass asigura programari pentru consultatii sau investigatii, indiferent de specialitate, in maximum 48 de ore. SanoPass ofera pachete personalizate de servicii, cu preturi intre 3 euro si 40 de euro lunar, continand servicii de medicina muncii, consultatii si investigatii medicale, analize medicale, stomatologie, nutritie, psihologie, fizioterapie si imagistica avansata.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Citește și
Coronavirus| Ce spun antreprenorii despre măsurile de sprijin luate de Guvern
Setari Cookie-uri