85% dintre romani isi amana vizita la medic. Doar 2% dintre companii le ofera angajatilor acces la servicii de telemedicina

Aproximativ 85% dintre romani amana vizita la medic, chiar daca se afla intr-o situatie care impune o opinie medicala, potrivit unui studiu facut de Telios, furnizor de servicii de telemedicina pentru angajatii din Romania. 36% dintre cei care au avut nevoie de un consult de specialitate au sperat ca problema se va rezolva de la sine, mai arata studiul.

Totodata, 23% considera ca vizita la medic costa prea mult, alti 23% sunt de parere ca petrec un timp prea mare in salile de asteptare, motiv pentru care renunta sa mai mearga la medic, iar 13% dau vina pe programul prea incarcat, arata studiul facut de Telios.

Folosind serviciile de telemedicina, angajatorii, angajatii si familiile lor economisesc timp si bani, avand acces la personal medical, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, prin telefon sau online, oricand si de oriunde.

„In SUA, peste 80% dintre companii le ofera angajatilor acces la servicii de telemedicina. In Romania, doar 2% dintre companii includ in pachetele de beneficii acest tip de servicii, insa interesul pentru telemedicina a crescut foarte mult in ultimii doi ani, odata cu nivelul de constientizare a avantajelor oferite de telemedicina atat angajatilor, cat si angajatorilor. In prezent, avem mii de utilizatori care au acces la medici bine pregatiti si dedicati, care deservesc 13 specializari si acopera tot spectrul afectiunilor de rutina”, spune Philip Choban, CEO Telios Care.

Citeste si:
Petrescu, CDR: România trebuie să înceteze să mai aibă salarii mici
Petrescu, CDR: România...

Telios ofera o alternativa angajatilor din Romania, menita sa le dea acces imediat la ingrijire medicala, atunci cand au nevoie: servicii de telemedicina, care presupun accesul facil, rapid si nelimitat la medici specialisti, fie prin telefon, fie online.

70% dintre vizitele medicale pot fi rezolvate prin telemedicina si vizeaza cele mai intalnite afectiuni:

  • raceala si gripa,
  • febra,
  • varsaturi,
  • afectiuni dermatologice,
  • accidente sportive,
  • probleme de stomac,
  • dureri articulare,
  • afectiuni oculare etc.

„Consultatiile prin telefon, aplicatii mobile sau email nu se substituie vizitelor clasice la medic, acolo unde acestea sunt necesare, ci degreveaza sistemul medical de volumul enorm de munca alocat afectiunilor usoare, de rutina”, mai spune Philip Choban, mentionand ca, atunci cand situatia o impune, medicii colaboratori Telios directioneaza pacientii catre investigatii amanuntite.

Astfel, angajatii trateaza din timp diferitele afectiuni, au acces rapid la o echipa experimentata de medici si profesionisti din domeniul sanatatii, reduc numarul vizitelor la medic, sunt mai informati in legatura cu starea lor de sanatate, au mai multa siguranta si confort emotional in discutia cu medicii.

Citeste si:
Black Friday la Ryanair: noi oferte de sărbători
Black Friday la Ryanair: noi...

Iar pentru angajatori, faptul ca le ofera angajatilor acces la telemedicina se traduce printr-o serie de beneficii precum scaderea absenteismului, angajati mai sanatosi care lucreaza mai bine, generand astfel o crestere a productivitatii, economii de bani si de timp prin reducerea timpului necesar salariatului sa obtina servicii medicale profesioniste, reduceri de costuri si angajati loiali.

Sursa foto: Photo by Pranidchakan Boonrom from Pexels

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri