Andrei Vasile si Mihai Vadan sunt doi antreprenori cu background in fintech, banking, beneficii extra-salariale si management, care au creat SanoPass, o companie ce emite abonamente medicale de preventie oferite de angajatori ca beneficii pentru angajati.

SanoPass este un nou tip de abonament medical, adresat cu precadere IMM-urilor si celor cu profesii liberale. Abonamentele medicale SanoPass ofera angajatilor acces la servicii medicale de preventie, precum consultatii, investigatii si analize medicale. Serviciile pot fi accesate prin intermediul aplicatiei mobile intr-o retea de peste 100 de clinici private si cabinete medicale individuale.

Lansat in luna mai si disponibil deocamdata in Bucuresti si Targoviste, abonamentul SanoPass asigura programari pentru consultatii sau investigatii, indiferent de specialitate, in maxim 48 de ore, rezolvand una dintre principalele nemultumiri ale celor care utilizeaza in prezent abonamente medicale. Angajatii ce detin un abonament SanoPass isi pot face programari la orice clinica partenera, avand deplina libertate de a alege, in functie de proximitate sau de preferintele personale.

Peste 100 de clinici partenere

"In prezent, peste 1.5 milioane de angajati din Romania au abonamente medicale in diverse retele de clinici. Dintre abonati, 65% considera ca este foarte importanta proximitatea clinicilor si ar prefera sa aiba acces intr o retea variata de clinici private", spun cei doi co-fondatori SanoPass.

"In reteaua SanoPass avem deja peste 100 de parteneri, cum ar fi Clinica Sante, Neuroaxis, Hipocrat 2000, Wellborn, Emerald si multe alte cabinete ale unor medici specialisti de renume. Suntem in discutii avansate cu alte nume sonore din domeniul medical si pana la sfarsitul anului estimam ca abonatii SanoPass vor avea acces in peste 250 de clinici si cabinete partenere. Astfel, prin varietatea retelei noastre, asiguram un serviciu de foarte buna calitate, usor accesibil gratie proximitatii si foarte prompt pentru abonatii nostri".

Solutia SanoPass este 100% digitala si este accesibila pentru utilizatori prin platforma web sau prin aplicatiile mobile deja disponibile pe Google Play si App Store. Clinicile utilizeaza la randul lor o platforma web care valideaza in timp real continutul si valabilitatea abonamentelor.

Care este pretul unui abonament?

SanoPass ofera 3 pachete principale de servicii, cu preturi intre 13 si 38 EURO lunar, continand servicii de medicina muncii, consultatii sau investigatii medicale, analize medicale, stomatologie, psihologie si fizioterapie.

Abonamentele medicale sunt unul dintre cele mai utilizate beneficii extra-salariale in Romania, iar 80% dintre angajati considera important ca angajatorul sa le ofere abonamente medicale in clinici private.

Valoarea abonamentelor medicale este scutita de la plata taxelor si contributiilor sociale si este deductibila de la plata impozitului in cuantum de pana la 400 de EURO pe an pentru fiecare angajat.

„Este un domeniu foarte dinamic, iar abonamentele SanoPass aduc solutii simple si rapide pentru IMM-uri si profesii liberale, permitand o mare libertate de alegere, proximitate si rapiditate in accesarea serviciilor medicale necesare. Toata partea de informare si administrare este digitala, totul este simplu, clar si rapid”, adauga cei doi co-fondatori.

Cu o experienta extinsa, de peste 11 ani in banking si beneficii extra-salariale, Andrei Vasile a ocupat o serie de roluri de management in companii ca Edenred, Unicredit sau CitiBank. Mihai Vadan are un background tehnic in inginerie, avand 6 ani de experienta in antreprenoriat si management in domeniul constructiilor cu accent pe design, inginerie si managementul investitiilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri