ING a câștigat în perioada de izolare 50.000 de clienți noi în Home’Bank

În perioada de izolare, 50.000 de clienți ai ING Bank România au devenit noi utilizatori ai aplicației mobile Home’Bank, conform precizărilor făcute de către Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România, cu ocazia raportării rezultatelor financiare ale băncii pentru cel de-al doilea trimestru din 2020.

De asemenea, banca a înregistrat o creștere cu 27% a numărului de tranzacții e-commerce, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, iar volumul plăților cu cardul l-a depășit pe cel al retragerilor de numerar de la ATM-uri.

Despre ultimele trenduri în materie de mobile banking vorbim la Future Banking pe 9 și 10 septembrie. Înscrie-te gratuit AICI și fii alături de noi.

În ceea ce privește numărul clienților IMM care au început să folosească ING Business (platforma de Internet Banking omni-channel dedicată companiilor mici și medii) a crescut cu 47% comparativ cu iunie 2019, în timp ce numărul tranzacțiilor s-a majorat cu 67% față de aceeași perioadă a anului trecut. Un procent de 11% din totalul tranzacțiilor din platformă sunt realizate de pe mobil.

În prima jumătate a anului, cei un milion de clienți activi Home’Bank s-au autentificat de peste 100 de milioane de ori în platformă. Totodată, clienții au accesat mai multe servicii și produse prin Home’Bank. Aproximativ 44% din totalul creditelor de nevoi personale au fost accesate în aplicaţie, iar peste 50% din investițiile în fonduri mutuale au fost realizate online.

Citeste si:
IC Event: cum oferi clienților o experiență digitală și ce face...
Future Banking - Digital...

ING Bank România raportează un profit net de 320 de milioane de lei pentru cel de-al doilea trimestru din 2020, în scădere cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Sursa foto: Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri