TBI Bank va lansa, în ultimul trimestru din acest an, identificarea biometrică a noilor clienți, încercând astfel să simplifice procesul de înrolare, a anunțat Kostas Tovil, Senior Vice President, Merchant Solutions TBI Bank, în cadrul conferinței Future Banking meets retailArena.

“În T4 vom lansa tehnologia biometrică KYC (Know Your Client), în plus față de cea bazată pe fotografie selfie și copia ID. În acest fel vrem să luăm decizii rapide și să fim siguri că actul de identitate prezentat este cel corect. Nu poți avea o singură tehnologie KYC disponibilă, vom oferi clienților mai multe opțiuni”, a declarat Kostas Tovil.

Acesta a explicat că tehnologia biometrică KYC va fi complementară soluțiilor din prezent. Astfel, clienții vor avea posibilitatea de a sări peste procesul de identificare live, prin video, apelând la soluția biometrică. Totuși, dacă TBI va considera necesar, în cazul anumitor clienți clasificați în categoria de risc ridicat, banca poate cere în continuare identificarea video.

“Tehnologia în sine nu te va duce prea departe”

Kostas Tovil subliniază că deși progresele tehnologice au avansat în timpul pandemiei, tehnologia în sine nu reprezintă o soluție miraculoasă pentru succesul oricărei afaceri.

“Succesul îl obții identificând problemele dintr-o piață și apoi oferind soluții pentru rezolvarea acestora. Tehnologia vine ulterior ca element ce permite atingerea obiectivelor. Revolut, de exemplu, a găsit o problemă: durata de timp necesară deschiderii unui cont. Cu ajutorul tehnologiei au oferit o soluție. Noi la TBI, am făcut același lucru în cazul retailerilor care nu puteau să vândă online – le-am oferit această posibilitate”, a menționat reprezentantul TBI Bank.

Kostas Tovil a participat la conferința Future Banking meets retailArena powered by Mastercard și cu sprijinul Altex, Credex și TBI Bank.

Sursa foto: TBI Bank

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri