CSALB: Negociatorii băncilor au nevoie de mandate flexibile în dosarele de litigii

Băncile trebuie să se concentreze mai mult pe latura umană când analizează dosare de conciliere inițiate de clienți. Mai mult, analizarea acestor dosare doar de către departamentele juridice ale băncilor poate bloca o negociere care ar fi putut să fie favorabilă atât pentru bancă, dar și pentru client.

“Din activitatea ultimilor ani, am constatat că implicarea exclusivă a departamentelor juridice în soluționarea alternativă a litigiilor conduce la o abordare tipică instanțelor de judecată. Recomandăm o implicare mai mare la nivelul departamentelor de soluționare alternativă a litigiilor a responsabililor din departamentele reclamații consumatori, risc și comercial”, a declarat Alexandru Păunescu, Președintele Colegiului de Coordonare al CSALB.

Astfel, contractele nu trebuie analizate în primul rând din perspectiva legalității lor, pentru că nu este ceea ce consumatorii contestă. Ele trebuie analizate din perspectiva capacității clienților de a le duce mai departe cu dorința ca prin reechilibrare să le fie îmbunătățită capacitatea de plată.

“În acest sens recomandăm un accent în plus pe latura umană a cererii sau a dosarului analizat”, a mai adăugat Alexandru Păunescu.

Citeste si:
CSALB: Dosarele rezolvate în 45 de zile, dacă negociatorul are...
CSALB: Dacă negociatorii...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului
Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri