BCR lansează un program de gamification în banking: Premii pentru clienții care fac plăți digitale de minim 30 de lei

Banca Comercială Română și Visa lansează primul program de gamification din banking: „Descoperă Lumea BCR Visa”. Programul este disponibil în magazinul aplicației George, platforma de digital banking a Băncii Comerciale Române, sub forma extensiei Visa Play & Explore și oferă peste 3.000 de premii printr-un joc online interactiv.

Campania se aliniază proiectelor de digitalizare lansate de BCR în ultimii ani.

Pentru a participa, clienții trebuie să își deschidă, mai întâi, un cont curent și să obțină un card Visa, prin intermediul procesului 100% online de deschidere a unui cont curent disponibil la BCR și să acceseze aplicația George. Apoi, la fiecare plată de 30 de lei, realizată online sau prin aparatele POS cu unul dintre cardurile Visa, clienții BCR vor putea juca „Învârte Roata!” în cadrul extensiei Visa Play & Explore. Vor avea astfel posibilitatea de a obține piese de puzzle sau premii instant constând în vouchere. Participanții la jocul digital vor putea completa apoi trei puzzle-uri - Adventure, Play și Experience - fiecare fiind compus din nouă piese. După ce finalizează toate cele trei puzzle-uri, vor avea șansa să se înscrie la o tombolă care oferă 10 smartphone-uri Samsung S20. Nu există piese duble, astfel încât jucătorii pot colecționa doar piese de puzzle diferite după ce s-au distrat cu „Învârte Roata!”.

"Românii plătesc mult mai des cu cardul și alte dispozitive mobile, precum telefoane, tablete sau ceasuri inteligente, în detrimentul plăților cu numerar. La ora actuală, patru din cinci tranzacții prin card sunt plăți la comercianți, fie în magazine sau în mediul online, iar această tendință s-a intensificat în contextul pandemiei, când clienții s-au orientat tot mai mult către plățile contactless și online. Ne dorim să încurajăm acest comportament și să-i recompensăm cu premii și surprize pe cei care își folosesc cardurile Visa pentru a plăti, oferindu-le în același timp o experiență unică și distractivă prin intermediul programului de gamification lansat împreună cu BCR", a declarat, într-un comunicat de presă, Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.

Posesorii cardurilor de debit Visa Classic și Visa Platinum și cei ai cardurilor de credit Visa Classic, precum și clienții BCR care vor aplica pentru carduri Visa de acest tip în perioada campaniei sunt eligibili să participe la campanie. Există anumite tranzacții - retrageri de numerar, pariuri, transferuri și tranzacții de cazino - care nu sunt eligibile pentru campanie

Citeste si:
O bancă din România lansează cardul de credit 100% online
BCR lansează cardul de credit...

Gamificationul este o metodă care presupune folosirea de elemente şi principii de joc în scopuri de învățare sau de marketing, iar Descoperă Lumea BCR Visa este primul program de gamification digital din banking. Campania este derulată de BCR și Visa exclusiv digital, de la momentul contractării cardurilor și până la câștigarea premiilor și își propune să stimuleze utilizarea cardurilor bancare în România, fiind disponibilă în perioada 9 noiembrie 2020 - 31 ianuarie 2021.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri