Aproape 70% dintre clienții BRD care fac plăți online în mod recurent folosesc deja autentificarea biometrică a tranzacțiilor în aplicațiile MyBRD Net și MyBRD Mobile. Până la final de an însă, toți clienții vor fi migrați către noua aplicație YOU, a declarat în cadrul podcastului Future Banking Anca Nuțiu, Director de Retail în cadrul BRD SocGen.

Platforme pe care poți asculta primul podcast de Fintech și digital banking: Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Anchor FM sau direct în acest articol.

Durată podcast: 27 minute

Invitat: Anca Nuțiu, Director de Retail - Customer Value Management în cadrul BRD SocGen

"Am înrolat în soluția de biometrie din mobile banking aproape 70% dintre posesorii de card care efectuează în mod constant tranzacții de e-commerce. În viitor, mă aștept ca acest procent să crească pentru că noi promovam intens biometria și facem numeroase campanii", a declarat directorul BRD, precizând că aceasta este opțiunea recomandată pentru autentificarea tranzacțiilor online cu cardul, fiind cea mai plăcută experiență pentru utilizatori.

În ceea ce privește comunicarea schimbărilor care au avut loc de la 1 ianuarie 2021 ca urmare a PSD2, oficialul BRD a precizat că SMS-ul a fost unul dintre cele mai bune canale prin care clienții au fost informați.

Clienții care tranzacționează în e-commerce sunt evident consumatori de digital și au telefonul mobil ca o prelungire a mâinii. Ei sunt foarte atenți la mesajele pe care le primesc. De-a lungul timpului am făcut studii și SMS-ul este de departe cel mai eficient, aproape 90% dintre clienții care primesc un SMS spun că l-au primit, l-au citit și își aduc aminte de el - Anca Nuțiu

Alte teme abordate în cadrul podcastului Future Banking

Ascultați aici tot podcastul cu reprezentantul BRD SocGen Anca Nuțiu.

Sursa foto: Gabriel Petrescu_Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri