ZEN, un startup-ul polonez licențiat în Lituania, va oferi soluții financiare și în România. Cardurile ZEN (acronim pentru Zero Effort Non-bank), emise sub sigla Mastercard, sunt disponibile atât persoanelor fizice, cât și antreprenorilor, și oferă beneficii de tipul cash-back (până la 15%), asigurare în cazul produselor cumpărate sau garanție suplimentară de 1 an pentru achiziția de electronice.

Pe lângă România, ZEN și-a anunțat lansarea oficială în alte 30 de piețe europene, startup-ul Fintech fiind supravegheat de Banca Centrală a Lituaniei și autorizat de Autoritatea Bancară Europeană.

"ZEN este un acronim pentru ‘zero effort non-bank’ (trad. ‘Non-bancă cu efort zero’); se referă la starea de calm și nivelul de siguranță pe care soluțiile noastre le garantează utilizatorilor. Am creat o suită de soluții care oferă beneficii care nu se regăsesc momentan pe piață, totul alături de un nivel de siguranță sporită. Toate acestea vin la pachet cu costuri minime garantate și o experientă desăvârșită pentru utilizator. Este ceea ce noi denumit comerț - ZEN", a declarat Dawid Rożek, co-fondator și CEO ZEN.

Serviciile ZEN sunt disponibile atât de pe telefonul mobil, cât și accesând website-ul companiei, printr-un model de abonament cu o perioadă de probă de o lună de zile, cu un cost de 0,99 euro/lună. Utilizatorii primesc un card ZEN Mastercard (fizic sau virtual) care poate fi adăugat în Apple Pay sau Google Pay, ceea ce le pune la dispoziție o modalitate simplă și sigură de a plăti online sau în magazinele fizice.

Care sunt avantajele pentru clienți?

  • sistemul de cashback instantaneu care oferă posibilitatea de economisi până la 15% din valoarea tranzacției
  • posibilitatea de plăți în 35 de monede fără comisioane suplimentare, precum și un cont special în 35 de monede cu un card ZEN Mastercard dedicat (disponibil și în varianta de card virtual)
  • persoanele care cumpără dispozitive electronice și plătesc cu ZEN beneficiază de o prelungire gratuită cu un an a garanției
  • pentru comercianți, procesul de gestionare a banilor, prin integrarea unui cont bancar, garantează acces instantaneu la banii proveniți din vânzări, care pot fi folosiți oricând
  • consumatorii individuali beneficiază de un proces de transfer printre cele mai rapide de pe piață, posibilitatea de a crea un cont direct de pe telefonul mobil, cât și o experiență de suport clienți la îndemână

"Utilizatorii ZEN, fie clienți individuali sau companii nu mai sunt nevoiți să investească timp și energie pentru a solicita restituirea unor fonduri. Cu ajutorul protecției oferite de ZEN Care, dacă un client dorește o rambursare, tot ce trebuie să facă este să menționeze cererea sa, iar ZEN o va gestiona astfel încât banii să revină în scurt timp în contul utilizatorului. Antreprenorii, pe de altă parte, beneficiază de un plus de siguranță prin faptul că nu sunt aplicate comisioane de chargeback, ZEN acoperindu-le pe toate. Având la dispoziție modele de abonament clare și transparente, utilizatorii știu întotdeauna ce costuri presupune o tranzacție și nu trebuie să își mai facă griji pentru comisioane neașteptate", se arată în comunicatul Fintech-ului.

Europa Centrală și de Est, centru al (r)evoluției tehnologice?

„Produsele ZEN sunt acum disponibile în toate țările din Spațiul Economic European. Europa Centrală și de Est se numără printre zonele lider în ceea ce privește dezvoltarea comerțului electronic, iar consumatorii și comercianții români se află pe un trend ascendent din acest punct de vedere. Ne propunem să îi ajutăm pe cei familiarizați cu acest mod de a face cumpărături, dar și pe cei mai recent interesați să își găsească locul potrivit pe Internet. Obiectivele noastre sunt ambițioase - în 5 ani, ne dorim să avem un total de un milion de utilizatori înregistrați pe platformă”, a declarat Dawid Rożek, care este și co-fondatorul G2A, o platformă de distribuție de jocuri cu peste 20 de milioane de clienți.

ZEN se lansează printr-un parteneriat strategic cu Mastercard. Liderul global lucrează alături de startup-ul fintech în domeniul plăților, dar își oferă și sprijinul substanțial pentru accelerarea dezvoltării ZEN pe plan internațional.

„Mastercard este partenerul preferat de către multe fintech-uri din întreaga lume. Ne bucurăm că și ZEN ne-a ales pe noi și că avem experiența și resursele necesare pentru a dezvolta împreună un produs inovator. Suntem convinși că oferta ZEN, care aduce o nouă valoare utilizatorilor, combinată cu o strategie solidă realizată în colaborare cu Mastercard, va reprezenta un succes atât pentru brand, cât și pentru utilizatori”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer Mastercard.

Sursa foto: ZEN

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri