Pentru băncile și companiile de asigurări din România, pandemia a reprezentat unul dintre cele mai dificile teste de stres din ultimele decenii, iar consecințele negative s-ar putea prelungi în timp, dacă nu se vor lua imediat măsurile necesare construirii unei „noi normalități”.

Aceste aspecte au fost subliniate de către McKinsey în ultima sa Revizuire anuală a sistemului bancar global: pentru a evolua, instituțiile de credit și de asigurări trebuie nu numai să depună eforturi pentru a-şi transforma structura în una mai agilă, mai flexibilă, mai rezistentă, ci mai ales să îmbunătăţească continuu experienţa de utilizator a propriilor clienți.

Astăzi, mai mult ca niciodată, consumatorii se așteaptă să interacționeze cu o bancă sau cu o companie de asigurări în acelaşi fel în care i-au obişnuit giganţii comerţului electronic, adică simplu, rapid și fără necesitatea deplasării fizice la o sucursală sau agenție.

Prin urmare, pentru instituțiile financiare și companiile de asigurări, este crucial şi prioritar să regândească procesele de vânzare și a reţelele comerciale fizice.

Care este cel mai eficient mod? Folosirea acelor tehnologii digitale care au fost deja adoptate pentru a asigura continuitatea afacerilor în cele mai acute faze ale pandemiei, când perioadele de lockdown și restricțiile de călătorie au limitat drastic interacțiunile fizice dintre persoane.

Desigur, într-o astfel de provocare este esențial sprijinul unui partener nu doar capabil să ofere soluții avansate din punct de vedere tehnologic, ci și expert în nevoile specifice sectorului bancar și al asigurărilor.

De exemplu, InfoCert -Tinexta Group în Europa, unde suntem cea mai mare autoritate de certificare, numără printre clienţii săi peste 300 de bănci și companii de asigurări.

Tocmai pentru ele am creat TOP (Trusted Onboarding Platform), o platformă web inovatoare care permite „transformarea”, în doar 10 minute, a unui client potențial într-un client real, identificat, cu contract încheiat.

Soluția, apreciată deja pentru eficiența sa, are printre punctele forte simplitatea care garantează utilizatorului o experiență de utilizare cu adevărat plăcută: în mod intuitiv şi ghidat acesta poate deschide cu ușurință un cont bancar, poate achiziționa un produs financiar sau poate contracta polițe de asigurare de acasă, de la birou sau de oriunde altundeva, fără a fi nevoie să meargă la sucursală sau să trimită documente pe suport hârtie. Toate acestea datorită emiterii imediate a unei semnături digitale „one shot” pentru a semna în timp real contracte cu valabilitate legală deplină!

Serviciul TOP al InfoCert este conform nu numai cu legislația generală europeană , ci și cu prevederile fiecărei țări în parte, inclusiv ale României.

Pe scurt, oferă satisfacție deplină clienților și este un instrument indispensabil pentru bănci și companii de asigurări.

Pentru mai multe detalii vizitați site-ul: www.infocert.digital

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri