Startup-ul austriac Creative Dock lansează Fairo, aplicația financiară care îi ajută pe freelanceri să atingă mai multe obiective de business, ocupându-se de mai puține acte. Dezvoltată cu sprijinul Raiffeisen Bank International, este activă și pune la dispoziția utilizatorilor funcția de facturare.

Înainte de finalul anului aplicația va introduce servicii simplificate de evidență contabilă și de funcționalități fiscale, cum ar fi urmărirea veniturilor, iar mai apoi de calcularea impozitelor și posibilitatea de a genera și trimite automat rapoarte fiscale.

Facturarea se poate face din mers, în mai puțin de 60 de secunde. Utilizatorii vor economisi timp în momentul în care vor să afle care dintre clienții lor au făcut plăți, pentru că una dintre funcțiile aplicației Fairo urmărește tranzacțiile și le potrivește în mod automat cu facturile. Totodată, fiecare factură este disponibilă în aplicație.

Aplicația mobilă este completată de contul bancar Fairo, care va fi lansat anul viitor. Utilizatorii vor putea fi plătiți de către clienți direct în contul lor bancar Fairo și își vor putea urmări veniturile.

Carduri, retrageri din bancomat, plăți locale și internaționale, schimb valutar

De asemenea, vor avea acces la carduri, retrageri de la bancomat, plăți locale și internaționale, schimb valutar, un cont bancar personal Fairo și multe altele. În 2022, prin intermediul aplicației, utilizatorii își vor plăti impozitele direct din contul bancar Fairo.

„Știm cât de obositor este, ca freelancer, să ai grijă de documentele necesare, mai ales dacă gestionarea lor nu este punctul tău forte. De aceea, prin Fairo, îi ajutăm să economisească timp cu o abordare holistică a facturării, evidenței contabile, a impozitelor și activităților bancare”, a declaratIgor Prerovsky, CEO Creative Dock Austria.

Primul serviciu pus la dispoziție de Fairo este cel de facturare, aplicația urmând să ofere în curând un cont bancar de business Fairo care să completeze pachetul de beneficii.

„Fairo răspunde unei nevoi din ce în ce mai prezente pe piața românească, aceea de a putea gestiona toate operațiunile interne fără complicații, inclusiv cele legate de administrarea afacerilor și cele bancare. Suntem mândri că susținem dezvoltarea acestei aplicații și obiectivul acesteia de a face viața freelancerilor mai ușoară”, potrivit lui Stepanenko, Member of the Management Board Raiffeisen Bank International.

Oferindu-le freelancerilor într-un singur loc raportarea fiscală, evidența contabilă, facturarea și activitățile bancare, aplicația scurtează timpii pentru aceste operațiuni.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Filip Bodoc
Filip este preocupat de feluritele tipuri de limbaj și de modul în care acestea însoțesc și determină legăturile indivizilor și ale comunităților și obișnuiește să își finalizeze observațiile scriind. Absolvent al Facultății de Istorie a Universității din București și specializat pe Relații Internaționale, el consideră că instituțiile de pe teritoriul unui stat – și mai cu seamă cele economice – sunt într-o strânsă întrepătrundere cu...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri