Raiffeisen Bank va opera fără casierii din 17 ianuarie 2022, pentru IMM-uri și din 1 februarie 2022, pentru persoane fizice aproape întreagă rețea de unități a instituției. Banca va mai păstra casierii în câteva dintre unitățile sale, urmând că doar în aceste agenții să fie făcute operațiuni cu numerar, în mod excepțional, pentru plata ratelor la credite.

Raiffeisen Bank își continuă strategia de digitalizare și își încurajează clienții, persoane fizice și juridice, să-și facă tranzacțiile sigur și rapid, prin canalele puse la dispoziție: Raiffeisen Online, Smart Mobile, ATM-uri, MFM-uri, echipamente depunere multivaluta etc. Lista cu agențiile băncii care mai fac operațiuni cu numerar o gășiți pe website-ul băncii.

Contextul pandemiei COVID-19 a accelerat multe proiecte de digitalizare și a presupus implementarea rapidă a soluțiilor pentru operațiuni fără numerar, nu doar în industria bancară. Soluțiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clienților, sunt accesibile prin rețelele de mașini ale băncii, mult mai mari numeric decât rețeaua de unități, cu disponibilitate, în mare parte, 24/7. Aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc) sunt mai eficiente, pentru că permit efectuarea operațiunilor într-un timp mult mai scurt, față de casieriile clasice.

Retail jobs

„Pandemia a însemnat, pe lângă multe altele, și o deschidere mai mare din partea clienților față de soluții digitale, lucru care ne-a încurajat să adaptăm în consecință și soluțiile noastre pentru numerar, degrevând astfel agențiile de o muncă repetitivă, cum e cea de casierie. Astfel, colegii noștri din unități vor putea dedică mai mult timp interacțiunilor cu valoare adăugată pentru clienți, fiind la dispoziția lor atât pentru consultanță legată de serviciile digitale ale băncii, cât și pentru produsele de creditare, de economisire sau investiții", a spus Monica Udrescu, director Canale de Vânzare cu Interacțiune Umană la Raiffeisen Bank.

Operatiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi făcute pe mașini multifuncționale sau vor avea soluții alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivaluta). Fiecare angajat al băncii va fi gata să asiste clienții pentru a învață să utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).

Citeste si:
Profit în creștere pentru Raiffeisen. S-au cumpărat vacanțe și s-au...
Profit în creștere pentru...

Ce operațiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?

  • Depunere și retragere de numerar în și din conturile proprii;
  • Depunere în contul unui terț;
  • Plata ratelor;
  • Plata facturi;
  • Depunere lei în contul terților (clienți Raiffeisen Bank);
  • Operațiuni de schimb valutar (euro/USD în lei);
  • Mini-extras de cont;
  • Interogare sold;
  • Schimbare PIN;
  • Deblocare PIN

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Filip Bodoc
Filip este preocupat de feluritele tipuri de limbaj și de modul în care acestea însoțesc și determină legăturile indivizilor și ale comunităților și obișnuiește să își finalizeze observațiile scriind. Absolvent al Facultății de Istorie a Universității din București și specializat pe Relații Internaționale, el consideră că instituțiile de pe teritoriul unui stat – și mai cu seamă cele economice – sunt într-o strânsă întrepătrundere cu...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri