Raiffeisen Smart Market este o aplicație care aduce în același loc comercianții și clienții bănci, oferind un ecosistem în care ai acces la oferte personalizate, cashback, puncte de loialitate și diverse vouchere. Am discutat cu Bogdan Abrudan, Stream Lead Loializare Clienti PF Raiffeisen Bank România, pentru a afla povestea din spatele aplicației și planurile de dezvoltare ale produsului.

La 3 luni de la lansare, în august, aplicația Smart Market depășise 100.000 de utilizatori clienți persoane fizice care au avut parte de peste 58.000 de oferte personalizate, precum cashback, puncte de loialitate și vouchere cu discount de la peste 50 de comercianți.

”Prin intermediul acestei aplicații (Smart Market n.r.) creăm un ecosistem digital la care să ia parte toți clienții noștri, indiferent că vorbim despre clienții persoane fizice sau despre comercianți, care sunt prezenți cu ofertele în cadrul ecosistemului. Pe de altă parte, ne propunem să deschidem un nou canal digital de vânzări astfel încât să venim în întâmpinarea nevoilor clienților cu produse atât din zona de creditare, cât și din zona de economisire”, precizează Bogdan Abrudan, Stream Lead Loializare Clienți PF Raiffeisen Bank România, într-un video interviu pe care-l puteți urmări mai jos.

Acesta povestește că, încă de la începutul construirii aplicației, ideea a fost aceea de a oferi o paletă largă de reduceri și recompense, clasificate în mai multe categorii.

„O primă categorie s-ar putea referi la beneficiile non-bancare, aici putem merge cu discuția în direcția reducerilor pe care le pot obține la o gamă variată de comercianți, cashback pe care-l pot încasa direct în contul curent pe care-l utilizează, puncte de loialitate pe care clienții le pot câștiga la achiziționarea oricărui produs existent spre vânzare în aplicația Smart Market și, nu în ultimul rând, diferite premii și recompense care stau la baza campaniilor de tranzacționare”, adaugă Bogdan Abrudan.

Pe baza geolocalizării, aplicația le oferă clienților informații legate de comercianții din zonă de la care pot cumpăra și beneficia de reduceri. De asemenea, mai integrează și alte tehnologii cu impact asupra experienței de cumpărare.

”Întregul ecosistem are la bază o soluție de advance analytics, care ne permite să aducem în aplicație campanii personalizate bazate pe experiența de tranzacționare anterioară a clienților noștri(...) Un beneficiu suplimentar este dat de faptul că, cu ajutorul aplicației, clienții noștri își pot virtualiza toate cardurile de loialitate pe care le au la diferiți comercianți și le pot utiliza ulterior prin intermediul aplicației, într-un mediu digital, scăpând de nevoia de a le purta zi de zi în portofel ”, explică Bogdan Abrudan.

În momentul publicării acestui material, în aplicație erau prezenți 45 de comercianți, iar pe termen mediu Raiffeisen țintește să ajungă la aproximativ 150 de comercianți parteneri.

”Din punct de vedere al campaniilor pe produsele și serviciile băncii, vrem să venim cu produse noi. Vom demara campanii pe produse de economisire, dar și pe zona de asigurări”, a precizat Bogdan Abrudan.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri