Vodafone a incheiat 2011 cu 8,3 mil. clienti, in scadere dupa deconectarea cartelelor inactive

Vodafone Romania a incheiat anul 2011 cu 8,327 milioane de clienti, in scadere cu 3,1% fata de nivelul din septembrie, respectiv cu 15% raportat la sfarsitul anului 2010, declin determinat si de deconectarea utilizatorilor prepay inactivi.

Compania avea 8,596 milioane de clienti la finele lunii septembrie, respectiv 9,804 milioane la sfarsitul anului 2010.

"Numarul de cartele prepaid este semnificativ mai mic, ca urmare a intreruperii distributiei gratuite de SIM-uri, o activitate care creste artificial baza de clienti", a declarat Iñaki Berroeta, presedinte si CEO Vodafone Romania, intr-un comunicat transmis de companie.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut la 7,3 euro in ultimul trimestru calendaristic din 2011, al treilea trimestru al anului fiscal 2011-2012, de la 7,2 euro in perioada iulie-septembrie, respectiv 6,2 euro in perioada corespunzatoare din 2010, potrivit datelor anuntate de Vodafone.

Astfel, indicatorul ARPU a urcat cu 9,3% in trimestrul al patrulea calendaristic fata de aceeasi perioada din 2010.

Din totalul clientilor la 31 decembrie, 41% reprezentau abonati, iar 59% utilizatori in regim prepay, pe baza de cartela.

Compania subliniaza cresterea semnificativa a numarului de clienti si veniturilor pe segmentul datelor mobile.

Numarul clientilor Vodafone Romania in zona serviciilor de internet mobil a crescut cu 77% fata de trimestrul al treilea calendaristic respectiv cu 75% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

Veniturile din internet mobil au urcat cu 33% fata de trimestrul anterior si cu 58% raportat la aceeasi perioada din 2010, se spune in comunicat.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri