Omul de afaceri Iulian Stanciu, care detine in totalitate Flanco Retail, unul dintre cei mai mari jucatori din retailul electroIT local, a majorat la finalul anului trecut capitalul companiei cu 3,1 milioane de euro, a declarat Violeta Luca, directorul general al Flanco.
Astfel, in prezent, capitalul social al Flanco este de 7,4 milioane de euro.

Iulian Stanciu mai detine integral compania de distributie Network One Distribution (NOD) si 21,6% din eMag, cel mai mare retailer online de pe piata locala, in cadrul eMag fiind si director general. Grupul condus de Iulian Stanciu este format din companiile NOD, eMag, Flanco si ServSkills (companie care pana in 2011 a fost divizia de service a eMag) si a ajuns anul trecut la afaceri de peste 500 de milioane de euro.

Flanco a avut anul trecut o cifra de afaceri de 137 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de 2011. Potrivit oficialilor companiei, retailerul a ajuns al doilea jucator pe segmentul vanzarilor offline de electroIT, dupa Altex, trecand in fata Domo.

Compania are in prezent 78 de magazine si 900 de angajati, iar la finalul anului ar putea ajunge la 80-83 de magazine si 1.000 de salariati. Conducerea Flanco vrea sa investeasca 2 milioane de euro in reteaua de magazine in acest an, mai exact in reamenajarea a 20 de unitati si deschiderea 2-5 locatii noi.

Citeste si:
Luca, Flanco: Suntem al doilea retailer electroIT offline. Vrem sa crestem cu 15% anul acesta, la 157 mil. euro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri