Cel.ro ataca indirect concurenti de pe piata locala, subliniind intr-un comunicat faptul ca retailerul online “nu a avut nevoie de credite bancare si nu a fost fortat sa intre in propietatea unui fond de investitii, al carui unic scop este sa multiplice banii actionarilor, fortand astfel deciziile managementului sa fie orientate catre profit si nu catre oferirea celor mai bune servicii clientilor”.

Tiberiu Pop, seful companiei ce a generat in 2012 afaceri de 19,5 mil. euro in 2012, mai transmite in comunicat faptul ca Cel.ro “si-a permis sa aiba cele mai mici preturi din online, aspect vital pe timp de criza, in timp ce concurenta a fost fortata sa le creasca in mod constant”.

Declaratia CEL.ro este surprinzatoare, avand in vedere ca isi doreau chiar ei, in 2009, sa fie achizitionati de un fond de investitii.

Cel.ro nu este la prima “iesire” ce ataca, direct sau indirect, concurenta: in primavara acestui an, firma a realizat un newsletter in care sublinia diferenta de preturi dintre Altex, cel mai mare retailer electroIT din Romania, si Cel.ro. La acea data, seful Cel.ro spunea ca motivul a fost faptul ca “Ne-a frapat a fost sloganul «cel mai mic pret din Romania»”.

Disputa a pornit dupa ce intr-un newsletter Cel.ro sublinia, in imagini expresive, ca produsele companiei sunt mai ieftine decat cele ale Altex. Compania condusa de Dan Ostahie nu a intarziat sa raspunda, in termeni duri, acuzand Cel.ro ca dezinformeaza clientii comparand produse cu configurari diferite.

Citeste si Ce afaceri si profituri au inregistrat principalii jucatori din retailul online romanesc


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Rata anuala a inflatiei in ianuarie 2019: ce scumpiri s-au inregistrat