Posta Romana vrea sa vanda servicii si produse telecom

Posta Romana intentioneaza sa vanda servicii si produse ale operatorilor de comunicatii prin intermediul retelei de oficii postale, prin amenajarea unor spatii dedicate acestei activitatii, conform Mediafax.

"Posta Romana intentioneaza sa isi extinda gama de servicii si produse distribuite prin sistemul postal, urmarind incheierea de parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul in reteaua postala. In cadrul acestui proiect, compania va lansa conceptul «Ghiseului Telecom», spatiu dedicat vanzarii serviciilor si produselor oferite de catre operatorii de comunicatii, prin intermediul retelei nationale de oficii postale", se arata intr-un comunicat al operatorului national postal.

Propunerile de colaborare si ofertele comerciale ale potentialii parteneri pot fi transmise in perioada 1 - 30 septembrie la adresa de mail diversificare@posta-romana.ro.

"Activand pe o piata concurentiala, Posta Romana va oferi acest serviciu in mod obiectiv si nepreferential, fara a influenta optiunea finala a clientului. In prezent se urmareste diversificarea portofoliului de produse si servicii, avand ca obiectiv cresterea veniturilor Postei Romane, prin utilizarea eficienta atat a capilaritatii retelei postale, cat si a resurselor umane si logistice de care aceasta dispune", a declarat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.

La inceputul acestei luni, Posta Romana a anuntat ca vrea sa-si extinda portofoliul prin introducerea de servicii financiar-bancare, urmand sa prezinte proiectul, in perioada 6 august-6 septembrie, bancilor interesate.

De asemenea, compania a anuntat ca va introduce, incepand cu ultimul trimestru al acestui an, sistemul de franciza postala, prin care persoanele fizice sau juridice interesate vor putea furniza servicii de profil sub brandul Posta Romana.

Operatorul postal se afla in proces de restructurare si modernizare, vizand cresterea veniturilor, reducerea cheltuielilor si diminuarea datoriilor istorice.

Posta este cel mai mare operator local de profil si are o retea teritoriala de peste 5.600 de unitati postale, dintre care 1.100 informatizate, si mai mult de 32.000 de angajati.

Actionarii companiei sunt Ministerul pentru Societatea Informationala - 75% si Fondul Proprietatea - 25%

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri