Miroslav Majoros, CEO Telekom, despre parteneriatul Telekom-Orange: Primele oferte vor aparea in mai, iunie

Primele oferte comerciale ale Telekom bazate pe parteneriatul de partajare a retelei pe care il are cu Orange vor aparea in mai-iunie, a declarat pentru wall-street.ro, Miroslav Majoros, CEO al Telekom Romania, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala.

La inceputul acestui an, Telekom si Orange au anuntat un acord de partajare a retelei, prin care Telekom are acces la reteaua de internet mobil 3G/4G, in timp ce operatorul de telefonie mobila are acces la infrastructura de televiziune si internet fix a Telekom.

“Sunt mereu lucruri de discutat. Poate ar trebui sa-i intrebati si pe ei cand vor lansa primele oferte. Dar putem confirma acest lucru, in mai, iunie vom lansa primele astfel de oferte”, spune managerul.

La inceputul lui martie, Majoros afirma intr-o conferinta de presa ca primele oferte vor fi disponibile intr-o luna, doua si ca utilizatorii de servicii de internet 4G ai Telekom vor avea afisat numele companiei pe telefon si nu isi vor da seama daca este reteaua Telekom ori a Orange. Contractul dintre cei doi operatori este pe cinci ani.

Si noi asteptam rezultate mai bune

Intrebat cum comenteaza afirmatiile oficialilor Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale potrivit carora acestia asteptau rezultate mai bune pentru grup si ca fostul CEO, Nikolai Beckers, a fost inlocuit din cauza performantelor sub asteptari, Majoros a afirmat: „Si noi asteptam rezultate mai bune. Dar acestea sunt asteptari”.

Citeste si:
ANPC a amendat Telekom pentru nereguli în ofertele de Black Friday
ANPC a amendat Telekom pentru...

Anul trecut, Telekom Communications (fostul Romtelecom) si Telekom Mobile Communications (fostul Cosmote) au avut afaceri de circa 1,04 miliarde de euro, mai putin cu aproximativ 8 milioane de euro fata de 2014. Scaderea a fost mai mare in ceea ce priveste profitul operational (EBITDA) al celor doua companii, acesta micsorandu-se de la 265,5 milioane de euro in 2014 la 205,3 anul trecut.

“In primul trimestru din acest nu au fost schimbari majore, piata merge la fel, presiunea este destul de mare. Este ceea ce ma asteptam si inainte sa vin in Romania, cunosteam unele lucruri stiam dinainte pentru ca stiam echipa de aici”, spune seful Telekom.

Miroslav Majoros nu a oferit mai multe detalii despre cum a evoluat grupul de telecomunicatii in primul trimestru, rezultatele financiar urmand sa fie publicate la nivel de grup pe 4 mai.

Vor mai fi schimbari, dar nu de top management

In urma cu o saptamana Telekom Romania a anuntat mai multe schimbari de top management, prin care Mathias Hanel (director executiv comercial pentru segment rezidential), Emmanuel Sordet (director executiv relatii ale companiei), Olaf Lausen (chief of staff si director dezvoltarea afacerii) si Andreas Grünewald (director executiv managementul aprovizionarii) vor parasi compania. De asemenea, Gunnar Pahnke (director executiv strategie, transformare si servicii wholesale) va fi inlocuit cu Ladislav Petényi.

Citeste si:
Orange și Universitatea Politehnica au deschis primul laborator 5G...
Orange și Institutul de...

“Cu siguranta vor mai fi schimbari, dar nu la nivel de top management. Dar vor continua schimbarile, pentru ca business-ul evolueaza”, spune Majoros.

Miroslav Majoros (57) este CEO al Telekom Romania din ianuarie anul acesta, dupa 14 ani ca sef al Slovak Telekom, filiala slovaca a grupului german Deutsche Telekom. El a venit in locul lui Nikolai Beckers, care in prezent este CEO al Bakcell, operator de telefonie mobila din Azerbaidjan.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri