Motivatia si adaptabilitatea, precum si eficienta sunt principalele caracteristici pe care Telekom Romania le cauta printre cei circa 3.000 de angajati pe care ii are in centrele de relatii cu clientii. De asemenea, operatorul pune accent pe caracterul consultativ al vanzarilor si relatiilor cu clientii, spune la WALL-STREET 360 Andrei Popovici, director executiv procese clienti.

Faptul ca tehnologia evolueaza si procesele se adapteaza si devin mai rapide, a dus si la cresterea eficientei in centrul de customer care. “Atritia in cadrul acestui segment de activitate este in linie cu piata, de circa 20-40%; este normala si sanatoasa. Cei care raman insa, au sanse multiple de a se dezvolta, atat pe orizontala, cat si pe verticala, in cadrul Telekom”, spune el.

Afla ce planuri de dezvoltare pe serviciul de relatii cu clientii are operatorul, ce angajari face, dar si ce parere are managerul privind munca de acasa, in interviul video WALL-STREET 360.

Saptamana este sustinuta de CGS, unul dintre cei mai mari jucatori pe suport si outsourcing.

Citeste si
Popovici, Telekom: Dorim sa introducem munca flexibila pentru angajati