Utilizatorii Vodafone Romania de smartphone pot beneficia de noul portofoliu de abonamente pentru persoane fizice care le permite sa aleaga aplicatiile favorite in care smartphone-ul nu consuma traficul de date inclus in abonament. Pe langa optiunile existente, care includ cele mai populare aplicatii de social media, de streaming video si de muzica, clientii noi si cei existenti au la dispozitie o optiune noua, care ofera acces la cele mai populare aplicatii pentru harti si navigare in trafic fara a consuma date din abonament. Aceasta optiune va fi disponibila incepand din 5 decembrie.

In portofoliile precedente, aplicatiile specifice erau alocate anumitor tipuri de abonamente. Ca noutate, clientii pot acum sa aleaga tipul de aplicatii pe care doresc sa le utilizeze fara a consuma date din abonament, aceasta posibilitate fiind valabila pentru toate abonamentele incepand de la 9 euro.

Noul portofoliu de abonamente Vodafone Romania include pachete special concepute pentru familii. Clientii pot alege acum dintr-o gama mai larga de pachete, care includ fie doua, fie trei abonamente adaptate, cu valoare imbunatatita pe partea de bonusuri de date si telefoanele. De exemplu, un pachet de familie pentru doi membri, in valoare de 14 euro, consta intr-un abonament cu 5 GB si acces la doua dintre cele patru categorii de aplicatii favorite care nu consuma traficul de date inclus si un abonament cu 3 GB trafic de date. Acest pachet include de asemenea, ca beneficiu pentru ambii membri ai familiei, un numar nelimitat de minute de convorbiri in orice retea. Pentru un pachet de familie in valoare de 30 de euro, clientii Vodafone Romania beneficiaza de trei abonamente incluse si de un sistem de rate flexibile pentru achizitia unui smartphone.

„Clientii nostri au acum si mai multa libertate pentru a se bucura de continutul online preferat fara a consuma traficul de date din abonamente, avand la dispozitie o lista imbogatita de optiuni, care acum include cele mai populare aplicatii pentru harti si navigare in trafic. In plus, campania de Craciun marcheaza un pas facut in planul nostru de extindere in casele oamenilor, abordand nu numai clientii individuali, ci si familiile lor, cu oferte inovatoare, care trec dincolo de simplele reduceri si bonusuri de date,” a declarat Andrea Rossini, Consumer Business Unit Director Vodafone Romania.

Citeste si:
Primele oferte combinate Vodafone + UPC: Cum se vor integra serviciile
Primele oferte combinate...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Peste 100 de milioane de atacuri asupra dispozitivelor inteligente