Compania Twitter Inc le-a cerut celor peste 330 de milioane de utilizatori ai retelei de socializare sa-si schimbe parolele dupa ce o eroare a dus la stocarea datelor de acces intr-un document text in sistemul intern al computerului in loc sa fie criptate printr-un proces cunoscut sub denumirea de ''hashing'', informeaza Agerpres.

Reteaua de socializare a dezvaluit problema intr-un articol publicat pe blogul companiei si intr-o serie de tweet-uri postate joi dupa-amiaza. Compania a precizat ca problema a fost rezolvata, iar o ancheta interna a constatat ca nicio parola nu a fost furata sau utilizata neautorizat. Cu toate acestea, utilizatorii au fost sfatuiti sa isi schimbe parolele.

''Am rezolvat eroarea si nu avem niciun indiciu despre vreo bresa de securitate sau folosire abuziva'', a spus directorul Jack Dorsey intr-un tweet. ''Ca metoda de precautie, ar trebui sa luati in considerare schimbarea parolei pe toate dispozitivele unde ati folosit-o''.

Articolul de pe blog nu a precizat cate parole au fost afectate. O sursa care cunoaste modalitatea de raspuns a companiei a spus ca numarul a fost ''substantial'' si ca au fost expuse ''timp de cateva luni'', precizeaza Reuters.

Dezvaluirea are loc in contextul in care legislatorii si organele de reglementare din toata lumea examineaza modalitatea in care companiile stocheaza si securizeaza datele utilizatorilor dupa o serie de incidente de securitate la companii precum Equifax Inc, Facebook Inc si Uber Technologies Inc.

Facebook si Instagram, in...
Citeste si: Facebook: Confirmam ca pana nu a fost cauzata de un atac cibernetic

Uniunea Europeana urmeaza ca, la sfarsitul lunii, sa inceapa implementarea unei noi legi privind protectia datelor, General Data Protection Regulation (GDRP), care include amenzi importante pentru cei care o incalca.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Top 10 retele sociale unde trebuie sa ai cont in 2019