Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania in al treilea trimestru din 2018 au fost de 226,7 milioane de euro, in scadere cu 5,3% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce EBITDA ajustata s-a ridicat la 41,2 milioane de euro, in scadere cu 4,2% de la un an la altul, conform unui comunicat de presa trimis de companie.

Veniturile mobile au crescut cu 6,1% fata de acelasi trimestru al anului trecut, pana la 117,9 milioane euro, in T3 2018, reflectand in mare parte veniturile mai mari din ofertele convergente fix-mobil si cresterea sustinuta pe segmentul de date mobile, ca urmare a ofertelor #netliberare.

Numarul clientilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 44% in T3 2018 fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 655.547 la sfarsitul lunii septembrie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,7% in T3 2018.

Segmentul clientilor de servicii de televiziune a inregistrat o usoara descrestere, de 1,4%, in T3 2018, ajungand la 1,45 milioane, cu venituri aferente in scadere cu 7,8% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinta ascendenta, cu o crestere de 16% a numarului de clienti in al treilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

Telekom Romania, venituri de...
Citeste si: Telekom Romania, venituri de 230 mil. euro in T1

In T3 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,15 milioane de clienti broadband (fix si mobil) pentru operatiunile fixe, in scadere cu 2,8% fata de acelasi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,111 milioane la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, in crestere cu 0,5% fata de T3 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixa au scazut cu 25,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

La 30 septembrie 2018 baza totala de clienti ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, in scadere cu 2,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in principal ca urmare a eliminarii SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 36% din baza totala de clienti. Numarul total al clientilor din segmentul business a crescut cu 8,8% in T3 2018 fata de perioada similara a anului trecut, reflectand atractivitatea in crestere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Vodafone: In 2017 va creste...
Citeste si: Vodafone: In 2017 va creste volumul tranzactiilor facute de pe telefon