Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanti electro-retaileri din Romania, anunta cresterea cifrei de afaceri la 54 de milioane de lei in 2018, iar pentru acest an anticipeaza o noua crestere de doua cifre.

”Pentru Vitacom, anul care tocmai a trecut a insemnat anul schimbarilor, al finalizarii unor proiecte importante si al implementarii unor tehnici care sa sporeasca productivitatea si eficienta angajatilor. Am incheiat anul cu o cifra de afaceri de aproximativ 54 de milioane de lei, depasind-o pe cea din 2017 cu 11%.

Cel mai important factor care a contribuit la cresterea cifrei de afaceri a fost punerea in aplicare a sugestiilor clientilor Vitacom. Ne dorim sa ne ridicam mereu la nivelul asteptarilor lor si sa introducem produsele dorite de ei. Alte elemente care au contribuit la aceasta crestere au fost si campaniile inedite de marketing pe partea de vanzare traditionala si lansarea unui nou site, mult mai rapid si mai intuitiv pentru vanzarea online”, declara Aviva Vita, PR & Marketing Manager in cadrul Vitacom Electronics.

Vitacom Electronics remarca o crestere a incasarilor inregistrate pe segmentul B2C, in conditiile in care business-ul este unul indreptat catre segmentul B2B, compania clujeana avand ca parteneri peste 1.500 de revanzatori.

Vanzarile au fost stimulate de produsele marca proprie si campaniile promotionale

In evolutia afacerilor Vitacom Electronics, un impact insemnat l-au avut si campaniile promotionale, de genul Black Friday, dar in special produsele din gamele Well si Chrome, marci proprii.

Previziunile HR-ului din...
Citeste si: Previziunile HR-ului din IT-ul romanesc: ce se cauta si ce se ofera

”Ca in fiecare an, campania de Black Friday a avut un impact foarte mare asupra vanzarilor companiei. Am organizat atat o campanie Black Friday pentru clientii B2C, cat si o campanie Before Black Friday pentru B2B, incasarile fiind de aproximativ 500.000 lei.

Brandul Well a avut un real succes anul acesta. Am reusit sa introducem pe piaţa produse noi precum boxe, incarcatoare wireless, stabilizatoare de tensiune, becuri cu acumulatori, telecomenzi si videointerfoane. Atat brandul Well, cat si Chrome sunt apreciate de catre consumatorii care cauta produse de calitate la preturi accesibile”, explica Aviva Vita.

Crestere de doua cifre si in 2019

Pentru 2019 compania anticipeaza o accelerare a ritmului de crestere a cifrei de afaceri, inregistrand un nou avans de doua cifre.

”Pentru anul viitor ne dorim sa punem la dispozitia clientilor nostri noi produse sub brandul Well, marirea portofoliului Vitacom cu produse de ingrijire personala si cu electrocasnice, respectand solicitarile primite de la clientii si partenerii Vitacom. In ceea ce priveste cifra de afaceri, anticipam o crestere de 14% fata de anul trecut”, conchide Aviva Vita, PR & Marketing Manager in cadrul Vitacom Electronics.

La ce meserii viseaza...
Citeste si: Din ce domenii vin noile meserii ale viitorului


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Zitec anunta venituri de 6 milioane de euro in 2018