Centric BPM este un software de Business Process Management care modifica eficient procesele din cadrul unei afaceri, pentru a satisface mai bine nevoile clientilor si a controla mai bine costurile. Acest ecosistem agil, bazat pe procese si date, asigura concentrarea asupra imbunatatirii continue a business-ului prin inovatie, cresterea flexibilitatii si tehnologie de ultima ora.
Aceste metode ajuta la modelarea, automatizarea, gestionarea si optimizarea proceselor de business. Sa le luam pe rand:
Modelarea
- Deseneaza o harta a proceselor si masoara timpul si costul necesare pentru executarea acestora.
Automatizarea
- Evolutia procesului clientului de la unul manual la unul electronic, unde datele sunt colectate intr-un server si devin, astfel, foarte usor de transferat la/de la terti.
Gestionarea
- Clientului i se ofera o perspectiva clara in ceea ce priveste procesele afacerii sale, datele prezente in business-ul respectiv si eficacitatea metodelor folosite in aceste procese.
Optimizarea
- Clientul invata cum sa-si planifice procesele zilnice intr-un mod eficient, fiind mai atent la costuri, controland introducerea datelor in sistem si erorile ce apar in aplicatii.
Care sunt beneficiile unui Software BPM in Romania?
O solutie de software BPM pentru nevoile unei companii incepe cu alinierea scopurilor companiei, indreptand o buna parte din atentie spre crearea de valoare prin initiative de schimbare a proceselor. Aceasta aliniere duce la o intelegere limpede a pietei de afaceri si la design-ul unor procese reprezentative pentru business, urmarindu-se niste cadre standard al industriei (de exemplu - COSO, COBIT, ITIL etc.)
O fundatie construita pe un software BPM în România ofera o gestionare completa a intregului ciclu de viata pe care il au procesele, integrare in diferite tehnologii si asigura eficienta atat a oamenilor, cat si a proceselor si tehnologiilor.
Solutia Centric BPM este foarte folositoare la:
- Maximizarea reducerii de costuri, oferirea posibilitatii de crestere, administrarea schimbarilor si executarea strategiilor integrate de business.
- Controlarea eficienta a schimbarilor interne ce rezulta in urma modificarilor de regulatii, legi, procese si a cerintelor.
- Furnizarea unui mediu structurat, insa usor de personalizat, pentru extinderea catre alte industrii sau cerinte in vederea automatizarii proceselor, menite sa minimizeze costurile de pregatire a angajatilor.
- Expansiunea unui proces pentru doar un departament, catre un BPM si mai vast ce va aduce plus-valoare business-ului.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: