TPS Engage, startup-ul romanesc devenit cel mai mare marketplace contextual pentru Digital Out of Home (DOOH) din CEE, a acceptat invitatia guvernului Coreei de Sud de a participa intr-un program de localizare. Au fost selectate doar 40 de startup-uri din intreaga lume, iar TPS Engage este singura companie cu origini romanesti din proiect.

Programul dezvoltat de Coreea de Sud va asigura TPS Engage cu suportul tehnic si financiar pentru dezvoltarea business-ului in Asia, iar in prima faza in Seul, cu scopul stabilirii unei companii cu sediul in Coreea de Sud. Prima faza a programului dureaza patru luni, iar in urma deciziei fiecarui startup si a juriului local, companiile vor primi suport si pentru urmatoarea perioada.

„Asia a fost dintotdeauna o piata extrem de interesanta pentru noi, insa stiam ca avem nevoie de suport local pentru a ne putea dezvolta cu viteza pe care ne-o dorim si pe care am reusit s-o atingem in Romania si CEE. Din fericire, Coreea de Sud e in pozitia perfecta pentru a ne oferi acest suport. Urmeaza o perioada extrem de interesanta atat pentru noi, cat si pentru industria de outdoor digital – absolut totul se va schimba in urmatorii ani”, a declarat Matei Psatta, co-fondator si CMO TPS Engage.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri