UiPath isi extinde portofoliul de produse pentru a sustine fluxuri de lucru mai complexe si cognitive, ajutand companiile sa planifice, sa masoare si sa opereze automatizari in intreaga companie.

In prim zi a conferintei FORWARD III, primul eveniment global pentru comunitatea de Robotic Process Automation (RPA), UiPath a anuntat noua generatie a platformei de automatizare cu cea mai mare adoptie din lume, conform unui comunicat de presa emis de companie.

Cu ajutorul noilor capabilitati care sprijina procesele de automatizare end-to-end si imbunatatirilor semnificative ale capabilitatilor AI, companiile isi pot dezvolta programele de automatizare la o viteza fara precedent - toate prin intermediul unei singure platforme.

Prin aceasta lansare, UiPath livreaza automatizarea ca aplicatie de baza pentru utilizatorii de la nivelul intregii companii, permitand oricui, indiferent de competentele tehnice, sa-si automatizeze rapid munca fara a fi nevoie de resurse de programare sau sa scrie cod.

UiPath a cumparat doua startup-uri europene

”In esenta, am eliminat toate barierele in calea scalarii in era ‘automation first.’ Liderii de afaceri de pretutindeni isi sporesc forta de munca cu roboti software si asta intr-un ritm alert, eliberandu-si angajatii pentru a-si petrece timpul facand o munca cu un impact mai mare”, a spus Param Kahlon, Chief Product Officer la UiPath.

Citeste si:
Harta Fintech: Sa scapam de organizarea "ca in curtea scolii"
Romania are nevoie de o harta...

“Odata cu adaugarea UiPath Explorer, UiPath Apps si a UiPath Insights, facem ca profesionistii din companii, inclusiv cei pe care noi i-am numit ‘citizen developers,’ dar si analisti de afaceri, cat si utilizatori in functii de front office si back office, sa poata sa interactioneze mai usor cu robotii. Conducem aceasta revolutie a fortei de munca cu un sentiment de modestie, motivati de pasiunea de a democratiza accesul la RPA si de a oferi beneficiile extraordinare ale unui robot care sa ajute fiecare persoana.”

Noua generatie a UiPath RPA Platform

Din 2016 si pana acum, platforma UiPath a castigat cota de piata si a preluat conducerea in domeniu cu ajutorul celor trei componente cheie ale sale: UiPath Studio (designer), UiPath Orchestrator (centru de control si securitate) si UiPath Robots (asistati si neasistati). Astazi, baza sa de clienti in continua crestere solicita o platforma enterprise care sa le permita:

  • Accelerarea raspandirii beneficiilor dovedite ale RPA la nivelul intregii companii, transformand companiile in afaceri digitale;
  • Aplicarea RPA si AI la procese mai complexe, oferind informatii despre performanta si machine learning pentru a imbunatati procesul decizional la nivelul companiei si al angajatilor;
  • Simplificarea interactiunii om-robot, deschizand platforma pentru a interactiona direct cu utilizatorii finali ca parte a unui process de business end-to-end; si
  • Sa continue sa faca din RPA o inspiratie pentru performanta umana si un accelerator al satisfactiei la locul de munca.

La UiPath FORWARD III, UiPath a anuntat o serie de alte solutii dedicate clientilor companiei:

  • Lansarea familiei de produse UiPath Explorer pentru a accelera intelegerea proceselor si a fluxurilor de automatizare. Bazandu-se pe achizitiile ProcessGold si StepShot, UiPath a introdus familia de produse UiPath Explorer. Proiectata pentru a simplifica intelegerea proceselor la nivelul intregii companii, familia de produse UiPath Explorer faciliteaza identificarea, documentarea, analizarea si prioritizarea proceselor, cu o capacitate unica de a intelege atat operatiunile front end cat si cele de back-end, prin analize stiintifice si vizuale.
  • Lansarea UiPath StudioX pentru ‘citizen developers’. Dezvoltat impreuna cu clientii nostri in ultimul an, StudioX permite unei game mai largi de experti in domeniu sa-si automatizeze rapid munca fara a fi nevoie de resurse pentru dezvoltatori sau de programare.
  • Lansarea UiPath Apps, o capabilitate cu totul noua pentru a facilita interactiunea continua om-robot pe parcursul intregului process. Cu ajutorul UiPath Apps, utilizatorii finali pot interactiona in timp real cu robotii neasistati care executa procese, oferindu-le capabilitatea de a administra aprobarile si exceptiile; o capabilitate pe care noi la UiPath am numit-o Human-in-the-Loop.
  • Lansarea UiPath Insights. Acest produs cu totul nou ofera capabilitati puternice de analiza incorporate care masoara, raporteaza si aliniaza operatiuni RPA cu rezultate strategice de business.
  • Lansarea UiPath Connect Enterprise pentru a implica fiecare angajat in procesul de a descoperi oportunitati de automatizare. Construirea unei liste de proiecte de automatizare nu trebuie sa provina intotdeauna din analiza activitatii utilizatorului sau a jurnalelor de sistem, ci din aprecierea umana. Cu Connect Enterprise, fiecare angajat poate introduce idei pentru automatizari, creand o capacitate de gamificare - sau crowdsourcing - ideala pentru Robotic Operations Centers of Excellence sa colecteze oportunitati si sa gestioneze roboti pentru a elibera angajatii din toate departamentele unei companii de sarcini repetitive.
  • AI Fabric, anuntata in aprilie 2019, a intrat in faza de preview in Q3. AI Fabric elimina barierele dintre RPA si echipele de data science si ajuta clientii sa operationalizeze si sa ruleze modelele de machine learning direct in fluxurile de munca RPA.

Noua platforma UiPath permite un nou val de dezvoltare de aplicatii care sprijina transformarea digitala rapida a afacerilor.

Citeste si:
Daniel Dines, cofondatorul UiPath, pe coperta revistei Forbes
Daniel Dines, cofondatorul...

“Acest anunt vine sa continue momentul extraordinar de oportunitate pe care l-am avut in 2018, pe fondul cresterii fenomenale a portofoliului nostru de clienti la peste 5000 la nivel global,” a declarat Daniel Dines, cofondator si CEO al UiPath.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
UiPath concediaza 400 de angajati la nivel global: care este motivul