„In 2019 am pus bazele a doua noi showroom-uri proprii, la Oradea, pe care l-am si inaugurat in luna septembrie, si la Iasi, ce urmeaza sa fie deschis luna aceasta. Strategia de extindere continua sa ofere rezultate peste asteptari, de aceea ne propunem ca in fiecare an sa mergem mai aproape de clienti cu cel putin 2 magazine proprii. Ne dorim ca publicul nostru din toate regiunile tarii sa fie foarte bine informat in ceea ce priveste produsele noastre si sa aiba acces la magazine in apropierea resedintelor lor”, spune Loredana Butnaru, director Miele Romania.

Revolutia gastronomica a ajuns in Romania

In 2019, Miele Romania a marcat doua premiere: lansarea cuptorului revolutionar Dialog, ce foloseste unde electromagnetice pentru a prepara la perfectiune orice ingredient, si Generatia 7000, noua linie de electrocasnice premium. Interesul publicului pentru bucatariile dotate cu electrocasnice de inalta calitate a facut ca Romania sa fie in topul primelor tari in care cuptorul Dialog a fost lansat. De altfel, un client din Bucuresti este fericitul posesor al primei unitati Dialog din tara, pe care a achizitionat-o la nici o luna de la lansare.

Anul 2019 a fost unul generos pentru Miele si datorita numarului de aplicatii lansate. Astfel, la IFA 2019, Miele a introdus patru noutati care, prin intermediul inovatiilor, tehnologizeaza locuintele publicului: CookAssist pentru plite cu inductie cu TempControl, Mix&Match, aplicatia creata special pentru pasionatii preparatelor la cuptor, BaristaAssistant, cu ajutorul careia espresso-ul perfect poate fi realizat acasa si, de asemenea, aplicatia AddLoad, care le permite utilizatorilor sa adauge rufe in masinile de spalat Miele chiar in timpul programului ce ruleaza deja.

Citeste si:
ecomTEAM 2020: Noi speakeri de top si oferta 1+1 gratuit
ecomTEAM 2020: Noi speakeri...

Cresteri pe toate planurile

Cresterea din 2019 se reflecta si in dinamica de achizitie. Astfel, pe primul loc in topul vanzarilor, ca numar de unitati, raman aspiratoarele, cu peste 7.000 de unitati comercializate, urmate de masini de spalat si uscatoare de rufe, cu 5.500 de unitati.

„Unul dintre trendurile pe care le-am remarcat in 2019 a fost cel legat de achizitionarea de de echipamente. De Black Friday, de exemplu, cea mai mare comanda a inclus, in majoritate, produse electrocasnice pentru bucatarie (plita, cuptor, masina de spalat vase, combina frigorifica), precum si un uscator de rufe si un aspirator-robot Scout RX2. Acest lucru ne arata ca piata premium este pe o panta ascendenta si suntem mandri sa fim promotorii dezvoltarii ei”, continua Loredana Butnaru.

La nivel national, echipamentele Miele sunt comercializate in cele 6 showroom-uri proprii (Bucuresti: Piata Presei si Calea Dorobanti, Constanta, Timisoara, Oradea si Iasi), precum si intr-un total de 70 de puncte de vanzare: magazine exclusive, magazine partenere si online.

Citeste si:
evoMAG investeste 50.000 de euro intr-un sistem Warehouse...
evoMAG investeste 50.000 de...