Regulamentul UE privind piețele digitale (Digital Markets Act) vine cu o serie de schimbări de pe urma cărora Meta(fostă Facebook) vrea să profite din plin, în detrimentul competitorilor Apple și Google.
Un reprezentant Meta a confirmat pentru publicația internațională The Verge interesul gigantul IT de a „ajuta dezvoltatorii de aplicații” să le distribuie prin intermediul platformei Facebook.
Acest interes este susținut de faptul că Regulamentul UE privind piețele digitale sancționează favorizarea propriilor servicii, oferirea de condiții de acces inechitabile sau împiedicarea instalării de aplicații din alte surse. Drept urmare, Facebook are oportunitatea de a-și construi propriul magazin de aplicații, pe care utilizatorii să le descarce pe dispozitivele lor iOS sau Android, fără a mai fi obligați să apeleze la Google Play sau App Store.
Introducerea acestei opțiuni i-ar oferi Facebook posibilitatea de a deschide un nou segment care să îi genereze venituri. În prezent, prin intermediul Facebook Ads, dezvoltatorii puteau deja să își promoveze aplicațiile pe platformele Meta(Instagram și Facebook), însă o dată ce utilizatorii dădeau click pe anunțurile respective erau direcționați către magazinele de aplicații ale Google sau Apple.
Citeste si:
Meta consideră că oferirea aplicațiilor direct din platformele sale vor duce la un număr mai mare de descărcări.
Sursa foto: Alexandros Michailidis / Shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: