Excentricul Elon Musk intră și în comerțul cu băuturi alcoolice după lansarea propriului brand de tequila, pe care îl vinde sub marca Tesla.

După pantaloni scurți ”S3XY”, aruncătoare de flăcări sau șepci, antreprenorul Elon Musk mai vine cu un produs nou pe piață, Tequila Tesla. Discuțiile despre lansarea propriului său brand de tequila au început după o postare pe Twitter făcută de acesta pe 1 aprilie, în care vorbea despre Teslaquila, conform The Verge.com.

Sticla este în formă de fulger, așa cum puteți vedea în imaginea de mai jos, are un preț de 250 de dolari și este disponibilă doar în anumite state din SUA.

printscreen: Teslatequila.tesla.com

Citeste si:
VIDEO | Cum este asamblată Starship, racheta care va duce primii...
VIDEO | Cum este asamblată...

Recent, Elon Musk a dat drumul și primelor teste publice pentru Internetul furnizat prin intermediul rețelei de sateliți a SpaceX. Americanii care s-au grăbit să folosească soluția, prin intermediul sateliților Starlink, spun în mare parte că serviciul, disponibil deocamdată în versiunea Beta, este unul rapid în comparație cu cel furnizat de competitorii de pe piață.

”Starlink este un game changer, înainte aveam viteze de 0.5-12 Mbps, iar acum am 100-160Mbps”, a precizat unul dintre participanții la testele publice, adăugând și o imagine cu antena parabolică furnizată de companie pentru realizarea conexiunii.

Sursa foto: Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri