Când Yahoo s-a oferit să cumpere Facebook pentru 1 miliard de dolari în 2006, Mark Zuckerberg a spus că nu va ști ce să facă cu banii. Dar la o lună după oferta Yahoo, Mark Zuckerberg le-a spus membrilor consiliului de administrație al Facebook, Peter Thiel și Jim Breyer, că nu ar ști ce va face cu banii și că, dacă ar accepta oferta, probabil că ar crea o altă platformă de socializare similară cu Facebook, potrivit Business Insider.

În plus, Zuckerberg a crezut că Facebook ar putea deveni mult mai mare. Multe companii, inclusiv Friendster, Google, Viacom, Myspace și News Corp au dorit să cumpere Facebook între 2004 și 2007.

Cea mai mare ofertă a fost de la Yahoo în iunie 2006, scrie în noua carte „Adevărul gol-goluţ”( An Ugly Truth) publicată pe 13 iunie de către doi jurnaliști ai ziarului The New York Times, Sheera Frenkel și Cecilia Kang.

Angajații Facebook i-au spus lui Zuckerberg la momentul respectiv că ar trebui să accepte oferta oferită de Yahoo, însă fondatorul Facebook a refuzat miliardul de dolari. Mulți angajați ai Facebook au renunțat în 2006 după ce Zuckerberg a respins oferta Yahoo.

„Partea cea mai nefericită nu a fost faptul că am refuzat oferta, ci că o mulțime de companii au renunțat deoarece nu credeau în ceea ce facem noi”, a spus Zuckerberg după respingerea acordului cu Yahoo.

Citeste si:
Facebook strânge specialiști pentru a crea o lume digitală numită...
Facebook strânge specialiști...

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri