Compania de turism spaţial Virgin Galactic a anunţat că a vândut din august circa 100 de bilete pentru o călătorie în spaţiu, la preţul de 450.000 de dolari fiecare.

Virgin Galactic vânduse anterior circa 600 de rezervări de bilete la un preţ variind între 200.000 şi 250.000 de dolari.

Noul tarif "a fost bine primit", a estimat compania într-un comunicat în care aminteşte că îşi propune să vândă 1.000 de bilete înainte de lansarea primului zbor comercial, la sfârşitul anului 2022, scrie Agerpres.ro.

"Intrăm într-o perioadă de îmbunătăţire a flotei cu o foaie de parcurs clară pentru a creşte durabilitatea, fiabilitatea şi predictibilitatea vehiculelor noastre din serviciul comercial, anul viitor", a subliniat Michael Colglazier, CEO-ul Virgin Galactic, într-un comunicat.

"Cererea pentru călătorii în spaţiu este puternică şi vindem locuri mai repede decât ne aşteptam", a adăugat el.

Fondatorul companiei, antreprenorul britanic Richard Branson, a fost pe 11 iulie primul miliardar care a călătorit în spaţiu la bordul navei spaţiale a unei companii private pe care el însuşi a creat-o - înaintea lui Jeff Bezos, care a călătorit în spaţiu cu o navă Blue Origin, câteva zile mai târziu.

Însă, nava Virgin Galactic a fost temporar reţinută la sol de autorităţile americane în luna septembrie în urma unui incident petrecut în timpul acestui zbor - nava zburând pentru scurt timp în afara spaţiului aerian autorizat pentru misiune.

Virgin Galactic a anunţat, de asemenea, la jumătatea lunii octombrie, amânarea lansării serviciului comercial de călătorie în spaţiu până în trimestrul al patrulea al anului 2022, timp în care îşi va îmbunătăţi siguranţa vehiculelor. Compania a precizat că este "în grafic" în privinţa acestui termen.

Sursa foto: Virgin Galactic/Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri