Creatorul de moda Tom Ford a prezentat in noua sa colectie de moda, pentru primavara-vara 2016, un accesoriu inedit, o versiune de buzunar a ceasului Apple, informeaza dailymail.co.uk.

Designerul texan a conceput un lantisor si un carlig ce poate fi introdus in locul unde de obicei se ataseaza cureaua ceasului. Ceasul arata elegant, dar in noua versiune unii senzori ai dispozitivului - precum cel care masoara pulsul - nu functioneaza. De asemenea, proprietarul ceasului trebuie sa tasteze codul PIN de fiecare data cand doreste sa-si verifice notificarile, scrie Mediafax.

Versiunea de buzunar a ceasului Apple a putut fi vazuta, zilele acestea, in prezentarea colectiei lui Tom Ford de la Saptamana modei de la New York. Aproximativ 1,2 milioane de ceasuri inteligente Apple au fost vandute in aprilie, in ziua lansarii pe piata a dispozitivului. Pretul modelului Apple Watch sport porneste de la 349 de dolari, in timp ce versiunea de mijloc este disponibila la 549 de dolari. Editia de lux a ceasurilor, cu aliaj din aur de 18 carate, are preturi cuprinse intre 10.000 de dolari si 17.000 de dolari.

Tom Ford, nascut in 1961, este un designer american care a cochetat si cu lumea filmului, in calitate de regizor. A devenit faimos in calitate de director de creatie al casei Gucci, al carei concept l-a modernizat, si a colaborat cu casa de moda Yves Saint Laurent. In 2009 si-a fondat propria casa de moda, care ii poarta numele, inainte de a regiza filmul "Un om singur/ A Single Man" (2009). Pentru rolul din acel lungmetraj, Colin Firth a fost nominalizat premiul Oscar la categoria "cel mai bun actor in rol principal".

Citeste si:
Cum arata cea mai mare parfumerie deschisa in Romania
Douglas a deschis cea mai...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri