Alexandru Manole, fondatorul Burger Van, discuta in primul material video publicat de wall-street.ro dedicat antreprenorilor creativi detalii despre cum a creat aceasta afacere, un food truck de succes din Bucuresti.

BURGER VAN: Profil de antreprenor creativ from Creative EST on Vimeo.

"Am adoptat un model de business inspirat din food-truck-urile din strainatate care au costuri mult mai reduse decat un restaurant si astfel devin cumva mai profitabile", declara Alexandru Manole.

Una dintre cele mai mari provocari pe care antreprenorul le-a avut a fost parcarea pe domeniul public pentru ca este oarecum interzisa pentru astfel de food-truck-uri. Cum a rezolvat aceasta problema? Afla in materialul VIDEO [Profil de antreprenor creativ].

Citeste si:
M60. Profil de antreprenor: Autoritatile te privesc ca un infractor!
M60: Profil de antreprenor...

O alta problema a fost reticenta romanilor in a accepta ca burgerii pot sa fie de doua feluri: gourmet si fast-casual.

[Profil de antreprenor creativ] este un proiect sustinut de Banca Transilvania in cadrul festivalului Creative Est. Mai multe: creativeest.ro.

In cadrul festivalului, Banca Transilvania face colectie de idei îndraznete pentru produse bancare sau experiente speciale pe care tinerii din industriile creative si le-ar dori de la o banca. Creativii sunt invitati sa-si propuna ideea pe: ATELIERUL DE IDEI.

Citeste si:
Nod Maker Space: profil de antreprenor. Cum a aparut ideea? (03:24)
Nod Maker Space: profil de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri