Chiar dacă vremurile s-au schimbat și situația economică actuală este delicată, iar să îți deschizi o afacere în această perioadă nu pare o decizie înțeleaptă, mai ales în industria ospitalieră, asta nu înseamnă că nu poți găsi oportunități financiare. În prezent, apetitul pentru cumpărături a crescut. De aceea, te-ai putea orienta către deschiderea unui magazin amplasat la scara blocului, clasicul butic.

Pe lângă viitorul profit pe care l-ai putea obține, îți vei ajuta și comunitatea din care faci parte, fiindcă le vei oferi produse proaspete, iar aceștia nu se vor mai deplasa la supermarket ca să își facă cumpărăturile. Iată de ce vei avea nevoie ca mica ta afacere să dea rezultatele scontate.

Angajați sociabili

Cu siguranță vei avea nevoie de cel puțin două persoane care să stea la tejghea, să lucreze în ture și să îți vândă produsele cu zâmbetul pe buze. E important să socializeze cu clienții pentru a face o impresie bună și să laude fiecare produs în parte, iar astfel vestea că ai produse de calitate să circule prin cartier. Magazinul tău trebuie să creeze atmosfera aceea prietenoasă și primitoare specifică buticului de la scara blocului, să inducă ideea de familie.

Menținerea prospețimii produselor alimentare

Fructe, legume și carne proaspătă, produse lactate, ouă și alte alimente congelate. Toate acestea trebuie depozitate într-un spațiu sigur, voluminos, la o temperatură adecvată, pentru a le păstra prospețimea și a nu se altera. De aceea, vei avea nevoie de o combina frigorifica volum mare, în care să depozitezi toată această marfă. În plus, o astfel de combină frigorifică de ultimă generație te va ajuta să faci și economie la facturi, iar în calitate de mic întreprinzător, acest aspect îți va ajuta bugetul, ceea ce reprezintă un mare avantaj financiar.

Sisteme de alarmă și supraveghere

Acum că ai rezolvat aspectele legate de angajați și de produsele pe care le vei comercializa, trebuie să îți asiguri afacerea, mai precis, că nimeni nu va atenta la ceea ce ai expus pe rafturi sau la încasările din casa de marcat. Drept urmare, se impun anumite măsuri de siguranță. Va trebui să îți instalezi un sistem de supraveghere video, care să înregistreze fiecare persoană care îți calcă pragul buticului, pentru a sta liniștit că la sfârșitul zilei fiecare lucru e la locul său. Preferabil ar fi să ai camere de supraveghere instalate atât în interior, cât și în exterior. În plus, benefic este și un sistem de alarmă. Pentru că în cazul în care se produce o tentativă de jaf, odată declanșată, alarma va pune hoții pe fugă.

Un furnizor local

Pentru că îți dorești să oferi comunității tale cele mai bune produse, iar calitatea primează, vei avea nevoie de un furnizor local care să te aprovizioneze cu fructe și legume proaspete sau, de ce nu, și cu ouă, carne sau lactate. De aceea, studiază piața și analizează zonele din care ți-ai putea procura această marfă. Fie că îți vor fi livrate personal sau le vei ridica chiar tu, ia în calcul costul transportului.

O mașină personală

În acest context, o mașină, preferabil o dubiță, îți va fi de mare ajutor, pentru că vei fi nevoit să faci diverse drumuri. În primul rând, poate unul dintre angajați, când va termina programul, nu va mai avea la dispoziție niciun mijloc de transport, deci va trebui să îl duci acasă. De asemenea, poate va trebui să transporți diverse piese de mobilier, vitrine sau rafturi, deci achiziționarea unei mașini se justifică. Nu în ultimul rând, un vehicul te va ajuta să transporți marfa către magazin.

Dacă ai de gând să îți deschizi o mică afacere în aceste vremuri nu tocmai fericite din punct de vedere economic, o variantă demnă de luat în seamă este un magazin la scara blocului. Te vei ajuta și pe tine, dar și comunitatea din care faci parte.

Sursa foto: pexels.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri