Parerile consumatorilor sunt noua forma de publicitate, iar brandurile trebuie sa devina vii, nu sa se ascunda in spatele unui profil Facebook, a declarat Eleni Kitra, director OMD Digital la RoNewMedia 6.0.
“Comunica cu oamenii si fata in fata, sa stie ca in spatele unei pagini web se afla si chipuri umane. Digitalizeaza-ti toti angajatii, inoculeaza o cultura a online-ului si a socialului in randul angajatilor tai. Vom asista la <<cautari sociale>> din ce in ce mai multe, rezultatele cautarilor vor include din ce in ce mai mult postari/pagini de pe retele sociale. Comertul electroni va deveni din ce in ce mai social, promovarea se va face pe toate canalele”, a explica Kitra.

Citeste mai mult in cadrul: Google si Facebook isi zambesc amical in a doua zi a RoNewMedia: FOTO si cele mai interesante declaratii

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri