In jur de 30% dintre cei aproximativ 430 de milioane de europeni care folosesc saptamanal internetul se gandesc sa cumpere un brand pe care il urmaresc pe retelele sociale, arata studiul Mediascope realizat de IAB Europe.

De asemenea, in jur de 51% dintre cei 50.000 de respondeti au afirmat ca internetul ii ajuta sa aleaga produsele/serviciile cele mai bune, iar 47% au afirmat ca sunt dispusi sa caute mai multe informatii despre produsele la care vad reclame online

Pe de alta parte, 96% dintre internautii europeni cauta informatii online inainte de a face o achizitie, 87% cumpara online si aproape o cincime (19%) isi fac toate cumparaturile online.

Britanicii sunt cei care cumpara cel mai mult online (32%) urmati de germani (25,4%).

Studiul a fost realizat prin interviuri online, telefonice si fata in fata si a insumat peste 50.000 de intervievati din 28 de piete.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si