O treime dintre internauti se gandesc sa cumpere un brand pe care il urmaresc pe Facebook sau Twitter

In jur de 30% dintre cei aproximativ 430 de milioane de europeni care folosesc saptamanal internetul se gandesc sa cumpere un brand pe care il urmaresc pe retelele sociale, arata studiul Mediascope realizat de IAB Europe.

De asemenea, in jur de 51% dintre cei 50.000 de respondeti au afirmat ca internetul ii ajuta sa aleaga produsele/serviciile cele mai bune, iar 47% au afirmat ca sunt dispusi sa caute mai multe informatii despre produsele la care vad reclame online

Pe de alta parte, 96% dintre internautii europeni cauta informatii online inainte de a face o achizitie, 87% cumpara online si aproape o cincime (19%) isi fac toate cumparaturile online.

Britanicii sunt cei care cumpara cel mai mult online (32%) urmati de germani (25,4%).

Studiul a fost realizat prin interviuri online, telefonice si fata in fata si a insumat peste 50.000 de intervievati din 28 de piete.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri