Piata de publicitate va merge foarte prost in urmatoarea jumatate de an pentru ca abia acum se vad primele intentii de guvernare a tarii, a afirmat Florin Talpes, presedintele si fondatorul Bitdefender, cel mai mare producator romanesc de securitate informatica si unul dintre cei mai mari la nivel global.

Bitdefender a investit tot mai mult in marketing in ultimii ani, odata cu ofensiva companiei la nivel global si cu atragerea a tot mai multi clienti din zona de business. De altfel, producatorul a finalizat anul trecut un proces de rebranding care a durat aproximativ doi ani si care a costat peste un milion de euro. Compania care s-a ocupat de rebranding este Brandient, unul dintre cei mari jucatori de pe piata locala de branding.

“Urmatoarele sase luni vor fi foarte proaste pentru publicitate pentru ca abia acum se vad primele intentii de guvernare a tarii. Marketingul merge mai mult in zona de generare de lead-uri (generare de contacte, de interes din partea consumatorilor) decat pe zona de branding. La noi bugetul de marketing este tot mai mare. Avem un marketing mai agresiv in Romania, am fost mai agresivi in online, de exemplu, in online am crescut bugetul de marketing mai mult decat ne-au crescut veniturile din aceasta zona”, a spus Talpes la evenimentul de lansare a suitei de solutii antivirus pentru 2013.

El a adaugat ca producatorul IT investeste tot mai mult si in organizarea de evenimente de business, la care participa cateva zeci de persoane, prin care compania incearca sa atraga tot mai multi clienti din zona corporate.

Bitdefender a fost lansat in 2001 de sotii Florin si Mariuca Talpes, iar acum este unul dintre cei mai mari producatori mondiali de securitate IT, produsele companiei fiind folosite de aproape 500 de milioane de utilizatori din toata lumea.

In afara de Romania, compania mai are birouri in SUA (Florida si California), Spania, Marea Britanie si Germania si un centru de servicii in Chile.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri