Carrefour este retailerul care a inregistrat cele mai multe aparitii media‚ in intervalul 1 ianuarie – 31 martie 2014, 4.860 de materiale, cele mai multe dintre ele fiind in mediul online. Locul doi, in topul general al aparitiilor media, este ocupat de Lidl cu 2.568 de mentiuni inregistrate, conform unui studiu mediaTRUST.

eMag a inregistrat 2.401 de mentiuni si ocupa locul trei in top. Pe locul patru se afla Auchan cu 2.388 de mentiuni, urmat de Kaufland cu 1.680 de mentiuni. Mega Image este in top cu 1.474 de mentiuni, iar Metro a inregistrat in primele trei luni 1.288 de materiale. Flanco este pe locul opt cu 1.199 mentiuni, urmat de Dedeman cu 969 mentiuni si Cora cu 954 mentiuni.

Top discounteri

La categoria discounteri, Lidl este brandul cel mai activ, din punct de vedere al numarului de materiale inregistrate, 2.568.

Top hypermarket-uri

Carrefour conduce clasamentul la categoria hypermarket-uri cu 4.672 de materiale inregistrate pe toate mediile de difuzare, in intervalul 1 ianuarie-31 martie. Pozitia a doua este ocupata de Auchan cu 2.388 de materiale, urmat de Kaufland cu 1.680 de mentiuni. Cora a inregistrat in intervalul analizat 954 de mentiuni, iar Real 841 de mentiuni.

Top supermarket-uri

La categoria supermarket-uri, Mega Image conduce clasamentul cu 1.474 de mentiuni, urmat de Angst cu 662 mentiuni. Grupul olandez Spar (aflat in insolventa - n.r.), intrat pe piata romaneasca din 2005, este pe locul trei in top cu 359 de mentiuni. Pe locul patru de afla Carrefour Market cu 94 de materiale, urmat, la mica distanta, de Succes Nic Com cu 67 de mentiuni.

Top Do-it-yourself

Infiintat in 1992 de catre doi antreprenori romani, Dedeman este primul retailer de la categoria DIY in topul aparitiilor media, inregistrand 969 de mentiuni. Pozitia a doua este ocupata de Praktiker cu 904 de mentiuni, urmat de Bricostore cu 518 mentiuni. Retailer-ul austriac bauMax este pe locul patru in top cu 486 mentiuni. Hornbach a inregistrat in intervalul analizat 444 de materiale, situandu-se astfel pe locul cinci in clasament.

Distributia materialelor pe tipuri de media

In ceea ce priveste distributia materialelor pe tipuri de media, din cele 30.442 de mentiuni inregistrate in perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, aproximativ 80% au fost in mediul online. Retailerii de pe piata romaneasca au inregistrat cele mai multe aparitii in mediul online (27.328 mentiuni), urmat de presa scrisa (1.773 mentiuni), televiziuni (1.170 mentiuni) si radiouri (170 mentiuni).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri