Cum creezi o comunitate: sfaturi pentru pasionatii de marketing

Pentru a construi comunitati puternice, brandurile trebuie sa se transforme din entertaineri in facilitatori si sa ajute la crearea de self-generated content, afirma Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat in cadrul Marks.

  • Indivizii isi cauta in permanenta anumite ancore in jur prin care sa ia decizii.
  • Tehnologia si online-ul, ca mijloc de comunicare bidirectional, iti dau libertatea sa comunici cu alti indivizi, indiferent ca esti un brand sau un personaj din grupul din care faci parte.
  • Sunt branduri care s-au transformat dintr-un asa-numit entertainer, care sta in mijlocul scenei si prezinta unui public reclama, intr-un facilitator si au inceput sa construiasca o comunitate pe o platforma.
  • Comportamentul dorit de la un consumator trebuie spart intr-o serie de micro-comportamente.
  • Cei care vor sa faca o comunitate trebuie sa se gandeasca sa devina facilitatori; o comunitate puternica reuseste sa aduca self-generated content, un continut care devine din ce in ce mai puternic datorita comunitatii.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 20-26 octombrie, dedicata Marketingului, este realizata in parteneriat cu retailArena.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri