Organizatorii festivalului Awake, ce are loc in acest an in perioada 15-18 august, pe domeniul Teleki din Gornesti, Mures, au lansat o campanie inedita pentru a incuraja tinerii sa voteze la alegerile europarlamentare din 26 mai. La Awake, festivalierii care au votat vor avea acces intr-o zona speciala a votantilor, care ofera preturi mai mici la mancare si bautura.

Emagic, organizatorul festivalului de tip butic Awake, care a ajuns in acest an la a treia editie, au lansat o campanie menita a incuraja tinerii sa iasa la vot pe 26 mai.

Daca votezi in cadrul alegerilor europarlamentare din 26 mai si mergi la festivalul Awake in acest an, vei avea acces intr-un bar doar la votantilor, denumit sugestiv "Voters Only", unde gasesti reduceri la mancare si bautura , scrie intr-o postare pe Facebook Guido Janssens, organizatorul Awake.

Tot din aceeasi postare aflam ca organizatorii nu indeamna sa voteze cu un anumit partid, ci vor sa incurajeze participantii sa-si exercite dreptul de a vota. "Awake este un festival de muzica si arte care incurajeaza tinerii sa-si foloseasca dreptul constitutional si sa voteze pentru cine doresc", spune Guido Janssens.

Editia din acest an a Awake va avea loc intre 15-18 august, pe domeniul Teleki, din Gornesti, Mures. Line-up-ul festivalului de muzica si arte include nume precum JP Cooper, Netsky, Pussy Riot, Lady Leshurr, AJ Tracey si multi altii.

Afterhills 2019 vine cu doua...
Citeste si: Afterhills 2019: 2 weekenduri de festival si o noua locatie

Intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, Laura Coroianu, organizator Awake, spunea ca festivalul a luat nastere din initiativa unor tineri din Targu Mures, iar conceptul in jurul caruia a fost creat este de retrezire a societatii cu ajutorul generatiei Millenials.

"Eu am o mare incredere in aceasta tanara generatie, o asteptam de ceva vreme si cred ca odata cu ea se va petrece o schimbare profunda in societatea romaneasca. Nu intamplator au ales numele festivalului, “ca e bine sa ne mai trezim din cand in cand”, continua fondatoarea Emagic, organizatorul festivalului.

“Awake se adreseaza unor generatii de oameni tineri la suflet, care au un orizont deschis, inteleg lucrurile care se intampla in jurul lor, sunt curiosi si doresc sa faca ceva pentru cei din jur, sa schimbe lumea. Asta e tipologia Awake”, spune Laura.

Ministerul Agriculturii aloca...
Citeste si: Min. Agriculturii: 30 MIL. lei pentru incurajarea angajarii tinerilor


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Juncker: Vad tentative de manipulare inaintea alegerilor europene