Netflix a oprit perioadele promoționale gratuite pe care le oferea noilor clienți, iar în perioada următoare ar putea anunța o scumpire a abonamentelor, scrie Marketwatch.

Speculațiile privind o scumpire în SUA și Europa au apărut după ce gigantul de streaming video a mărit deja abonamentul lunar în SUA de la 14 la 15 dolari (pentru abonamentul standard HD) și de la 17 la 19 dolari pentru abonamentul premium HD.

În plus, Netflix a oprit perioadele promoționale grauite pe care le oferea în mod normal, schimbare neanunțată, dar vizibilă dacă accesați secțiunea ”Help” a Netflix.

Netflix nu a comentat până acum cu privire la o posibilă scumpire a abonamentelor. În precedentul raport financiar semestrial, Netflix a anunțat 10 milioane de noi abonamente, compania fiind ajutată de pandemia COVID-19 care a ținut oamenii în casă fără prea multe lucruri de făcut.

Netflix urmează să publice rezultatele financiare pe trimestrul al treilea săptămâna viitoare. Ultima majorare de prețuri a Netflix a avut loc în ianuarie 2019, atunci când compania a scumpit abonamentele cu 13-18%, cea mai mare creștere de la momentul lansării companie în 2007. Majorarea a avut loc cu trei zile înaintea raportului financiar trimestrial.

Retail jobs

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri