Măsurile luate de Elon Musk după ce a preluat controlul Twitter au cele mai nebănuite efecte – printre care și acela că încurajează pirateria online.

Pe rețeaua socială au început să fie postate episoade din seriale și chiar filme întregi. Nu este vorba de linkuri către site-uri de piraterie, ci despre filme postate ca video – în general, în mai multe părți, chiar și de 2 minute, așa cum s-a întâmplat cu o peliculă din seria ”Fast & Furious” sau cu ”Need for Speed”.

Politicile de utilizare Twitter interzic astfel de practici, iar în mod normal clipurile ar fi fost șterse în câteva secunde iar cei care le-au postat ar fi primit ”ban”. Se pare că, în urma valului de concedieri și demisii ce a urmat preluării companiei de către Elon Musk, platforma nu mai are suficienți angajați pentru moderarea conținutului.

Citește și: Musk, către un dezastru de 44 miliarde dolari: Birourile Twitter, închise, după ce sute de angajați și-au anunțat plecarea

Teoretic, sistemul anti-piraterie este automat, dar faptul că postările de acest fel rezistă zile întregi dovedește că este nevoie și de aprobarea unui moderator.

Musk anunțase chiar că ar putea permite video-uri de până la 40 de minute pentru utilizatorii ”premium”, dar cum și această facilitate ar putea fi utilizată pentru piraterie, probabil că nu va mai fi introdusă, scrie Mashable. În plus, Twitter ar putea acum adăuga la probleme și o serie de procese pentru încălcarea drepturilor de autor.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri