Netflix are planuri de extindere în zona de retail la nivel global și vrea să lanseze un concept nou și unic. Gigantul streaming a experimentat deja în ultimii ani cu diverse formate.

Potrivit Bloomberg, platforma de streaming are în plan deschiderea unor spații de retail, botezate momentan ”Netflix House”. Acestea vor avea atât o zonă de shopping, cât și una de luat masa și experiențe live inspirate de producțiile Netflix ale momentului.

Primele două magazine Netflix vor fi deschise în Statele Unite în 2025, dar compania vrea să extindă conceptul la nivel global.

În ultimii ani, gigantul streaming a testat produse de acest tip în toată lumea, de la ”The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience” – practic, o petrecere inspirată de serialul Bridgerton – până la un pop-up shop Netflix într-un mall din Los Angeles. Netflix House va fi însă prima locație permanentă. Scopul nu este, în prima etapă, acela de a crea o nouă sursă de venituri, cât cel de promovare a producțiilor Netflix.

Potrivit unuia dintre vicepreședinții companiei, Netflix House va oferi spectacole, dar și meniuri inspirate de seriale, mergând de la fast-food până la fine-dining. Cel mai probabil, se vor putea cumpăra produse legate de serialele Netflix, iar meniurile ar putea fi create de șefi din reality-show-urile de pe platforma de streaming. Compania a testat deja piața cu magazine temporare care vindeau produse ”Stranger Things” în Paris, Las Vegas și Chicago, dar și cu înghețată și pizza congelată ”Stranger Things”, produse care pot fi cumpărate din hipermarketurile Walmart. De asemenea, Netflix a experimentat și cu diverse tipuri de experiențe imersive.

Compania vrea să-și mărească profiturile și ia în calcul să scumpească mai mult abonamentele sale, inițiativă care vine după greva scenariștilor de la Hollywood. Românii plătesc în acest moment pentru un abonament Netflix 5 euro (un singur utilizator) / 10 euro (2 utilizatori) / 12 euro (14 utilizatori).

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri