Salarii in crestere pentru angajatii specializati in e-mail marketing

Un studiu recent al JupiterResearch releva faptul ca majoritatea personalului de e-mail marketing beneficiaza de o salarizare mai ridicata fata de anii precedenti.

Media cheltuielilor cu personalul specializat in e-mail marketing a atins 182.067 de dolari (136.048 de euro) in acest an, fata de cifra inregistrata in ultimul studiu din 2005, de 169.710 de dolari (126.814 de euro). O mare parte din aceste costuri sunt reprezentate de salarii, care au crescut simtitor, potrivit raportului E-mail Spending and Governance din 2007 citat de publicatia Emarketer.

Studiul a fost efectuat pe un esantion de 30 de executivi din departamentele de marketing ale celor mai mari companii americane. Rezultatele au aratat cresterea salariilor de la o medie de 50.526 de dolari (37.755 de euro) inregistrata in 2005 la 63.547 de dolari (47.485 de euro) in 2007. Deloc surprinzator, companiile cu o cifra de afaceri anuala de peste 500 milioane de dolari (373 milioane de euro) cheltuie mai mult, in medie, pe salarii, bugetand 406.403 de dolari doar pentru angajatii antrenati in e-mail marketing. Companiile cu un venit anual mai mic aloca, in medie, 135.065 de dolari (100.926 de euro) pentru acestia.

Interesant este faptul ca exista o diferenta destul de pregnanta intre costurile salariale ale companiilor business-to-business (B2B) si business-to-consumer (B2C), primele platind 186.077 de dolari (139.044 de euro) fata de 157.462 de dolari (117.662 de euro) pentru personalul specializat in e-mail marketing. Mai mult, 21% din totalul companiilor chestionate platesc peste 200.000 de dolari (aproximativ 150.000 de euro) angajatilor din acest sector.

Si totusi, bugetele in crestere alocate salariilor nu pot sustine total eforturile de concentrare a proiectelor de e-mail marketing, declara David Daniels, vice presedinte al JupiterResearch si autorul raportului, subliniand ideea ca sumele alocate nu se suprapun importantei strategice a programelor de marketing de azi.

Comparativ cu 2005, o firma de publicitate trimite, in medie, 5,2 milioane de e-mail-uri, o crestere cu 24% fata de nivelul de 4,2 milioane de e-mail-uri trimise. “Desi salariile au crescut, nu acelasi lucru se poate spune despre resursele dedicate procesului de e-mail marketing, putand aparea probleme cauzate de insasi complexitatea e-mail-urilr trimise. Companiile vor trebui sa faca fata pietei in rapida dezvoltare, alocand mai multe resurse dinamice”, a mai precizat Daniels.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Publicis Events lansează platforma de evenimente outdoor SUMMER IN THE CITY
Setari Cookie-uri