Vanzarile online din Statele Unite au crescut cu 17%, la 1,46 miliarde de dolari, in asa-numita Cyber Monday, prima zi de luni dupa sarbatoarea Ziua Recunostintei, una dintre cele mai aglomerate zile din an pentru comertul pe Internet, relateaza Bloomberg, citat de Mediafax.
Ziua de luni a marcat cele mai mari cheltuieli online din istorie, americanii folosindu-se de tablete si smartphone-uri pentru face cumparaturi indiferent unde s-ar afla, potrivit firmei de cercetare a pietei ComScore.

In primele 26 de zile ale sezonului de cumparaturi de sarbatori, cheltuielile de retail online au atins 16,4 miliarde de dolari, fiind in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Comoditatea oferita de dispozitele mobile, in special de tablete, stimuleaza vanzarile unor retaileri online precum Amazon si EBay. Cumparatorii nu au mai asteaptat Black Friday pentru achizitii, pe care le-au inceput inca de joi seara, astfel ca vanzarile pe Internet ar putea atinge in acest sezon 43,4 miliarde de dolari, respectiv 10% din cheltuielile de retail din SUA, excluzand benzina, alimentele si masinile, potrivit ComScore.

Peste 18% din cumparatori au folosit un aparat mobil pentru a accesa un site de retail in Cyber Monday, cu 70% mai multi fata de 2011, potrivit unui raport al IBM.

Vanzarile prin aparatele mobile aproape s-au dublat si au reprezentat 13% din achizitiile totale pe web.
Amazon a realizat in Cyber Monday vanzari in crestere cu 42% fata de anul trecut, in timp ce vanzarile EBay au urcat cu 55%.

In cazul EBay, cea mai aglomerata zi a fost insa cea de duminica, dovedind ca utilizatorii de aparate mobile renunta la traditia de a cheltui cel mai mult in Black Friday si Cyber Monday.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri