Dacia si Renault vor magazine online in toate pietele europene pana in 2014

Brandurile Dacia si Renault vor sa isi extinda agresiv vanzarile online, avand asteptari ca acest tip de comert sa creasca rapid in acest deceniu, scrie Automotive News Europe.

Portalurile de vanzari Dacia si Renault Retail Group ar putea fi disponibile in toate pietele europene spre sfarsitul anului 2014.

Analistii de la Frost & Sullivan sustin ca la nivel global circa 4% din vanzarile de masini, aproape 4,5 milioane de vehicule, ar putea fi comercializate online in 2020.

In 2011, aproape 5.000 de masini noi au fost vandute online.

Renault Retail Group ofera posibilitatea clientilor sa isi configureze masina, sa afle pretul si sa plateasca online, atat pentru modelele Dacia cat si Renault. Desi masinile sunt cumparate online, clientii trebuie sa se prezinte la dealer pentru a-si lua autoturismul.

Alti constructori auto care vand masini online sunt Ford, Tesla si Fisker.

Renault mai spune ca nu vrea ca vanzarile online de masini noi sa inlocuiasca dealerii.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri