Publicitatea face parte din viata noastra, din societate, si acest lucru este valabil de multi ani incoace. Executivii care lucreaza insa activ in aceasta industrie prefera sa mearga, deseori, pe cai deja batute – de aceea mare parte din bugetele de marketing inca sunt indreptate spre medii precum TV, print, scrie AllThingsD.
Nu pentru mult timp insa, spune Nikesh Arora, SVP si chief business officer la Google.

“Piata de advertising din prezent este de circa 800 miliarde de dolari. O suma foarte mare, insa online advertising-ul este doar de circa 100 miliarde”, spune Arora. “Este o posibilitate rezonabila ca peste 50% din bugetele de advertising sa se indrepte spre online in urmatorii cinci ani”, estimeaza el.

Este un target ambitios, la care Romania ar putea visa, daca e sa luam in considerare evolutia lenta a pietei de publicitate online din ultimii ani, peste mult mai multi ani.

Companii ca Google incearca de peste o decada incercand sa convinga industria publicitarii ca Web-ul poate sa genereze bani. Unul dintre pasii care va duce la cresterea puternica a publicitatii online va fi conectarea televizoarelor la Internet, spune Arora.

Vom vedea daca managerul Google are dreptate, peste cinci ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri