Facebook va incepe in urmatoarele luni sa vanda reclama pe serviciul de fotografie Instagram, acesta fiind primul efort al companiei de a monetiza cea mai mare achizitie a retelei sociale de pana in prezent, scrie presa internationala.

Promotiile vor incepe sa apara pe aplicatia mobila in urmatoarele luni in SUA, conform declaratiilor reprezentantilor Facebook.

Instagram va servi “un numar mic” de fotografii si clipuri de la companii pe care utilizatorii nu le urmaresc neaparat. Facebook cauta noi modalitati de a atrage venituri de pe terminalele mobile pe masura ce utilizatorii migreaza din ce in ce mai mult spre device-uri mobile.

In al doilea trimestru al anului, 41% din veniturile din advertising ale companiei americane au provenit de pe mobile, in crestere cu 30% fata de aceeasi perioada a anului 2012. Cu toate acestea, Facebook ramane pe locul doi pe acest segment, la distanta mare fata de Google.

“Scopul nostru este ca reclamele de pe Instagram sa vina natural si sa nu deranjeze utilizatorii”, spun reprezentantii aplicatiei.

Instagram are in prezent peste 150 de milioane de utilizatori. Facebook a achizitionat compania anul trecut pentru mai mult de 700 de milioane de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri