Agentia de digital OmniPerform a crescut cu aproape 75% in 2018, ajungand la o cifra de afaceri de peste 600.000 euro. Compania a fost lansata de Adrian Enache in urma cu doi ani, iar pentru anul in curs isi propune un nivel al cresterii pe o abordare calitativa.

„Daca in 2017 raportam o cifra de afaceri de 350.000 de euro, iata ca anul acesta reusim sa avem o crestere accelerata, cu aproape 75%. Activam intr-un domeniu cu o expansiune extrem de rapida in ultimii ani, aceasta performanta fiind posibila datorita faptului ca ne-am concentrat pe strategii si implementari de tip omnichannel, cu o tehnologie revolutionara pentru industria noastra”, afirma Adrian Enache, fondator OmniPerform.

OmniPerform este configurata ca o agentie de comunicare care activeaza in sectorul de digital, insa, fata de companiile clasice din domeniu, beneficiaza de o tehnologie unica pentru piata de profil, care consta in soft-uri de segmentare a mesajelor transmise de brand-uri utilizatorilor online, care au la baza algoritmi de neuromarketing si AI. Compania desfasoara activitati in consultanta omnichannel, performance marketing si campanii de comunicare. Toate aceste componente sunt menite sa genereze mesaje potrivite fiecarui utilizator in parte, cu focus pe cresterea calitatii si relevantei publicitatii catre acestia.

„Prin dezvoltarea factorului tehnologic, am ajuns, in scurt timp, sa intelegem mai rapid comportamentele consumatorilor si sa ne adaptam campaniile la nevoile concrete ale acestora. Am implementat campanii la nivel global, atat pentru clientii care desfasoara activitati de comert online, cat si pentru companii din zona non-comericala in zona de online. Campaniile de comunicare sunt realizate exclusiv in-house, beneficiind de o abordare integrata pe toate palierele: strategic, creativ si implementare. Cu ajutorul tehnologiei ajungem sa livram intr-o campanie de la cateva materiale vizuale clasice, la zeci de mii de ansamble creative, pe care tehnologia le adapteaza segmentat. Si aici vorbim atat de vizual, cat si de mesaj. Sunt multe situatii in care, prin instrumentele noastre, ajungem sa modificam radical din punct de vedere creativ si structural campaniile care se desfasoara in offline, cu ajutorul datelor obtinute si rezultatelor din online. Toate aceste elemente produc o integrare coerenta a mesajelor unei campanii care il fac pe consumatorul final sa inteleaga utilitatea in alegerea unui brand sau, pur si simplu, in efectuarea unei achizitii online”, declara Adrian Enache.

Prin tehnologiile implementate la nivelul agentiei, indicii de performanta ajung sa depaseasca chiar si de 5-6 ori asteptarile clientului pentru campaniile digitale standard. In campaniile noastre definim impactul prin indicatori precum timpul pe care consumatorul il foloseste pentru a interactiona cu brand-ul, dupa ce acceseaza materialul de advertising sau, efectiv, prin conversiile in e-commerce, ori in sensul inscrierii in baza de date, spre exemplu.

Cum ii poate ajuta pe...
Citeste si: Cum ii poate ajuta neuromarketingul pe retaileri

“Conform statisticilor, un user care da click pe un banner ajunge sa interactioneze cu continutul deschis intr-o pagina noua doar 4 secunde, dupa care paraseste site-ul daca mesajele nu sunt relevante pentru el. Prin optimizarea campaniilor cu ajutorul tehnologiei pe care o detinem, care are la baza mecanisme si procese de neuromarketing si AI, am reusit ca in intervalul generat de one-click sa crestem timpul petrecut de catre consumatori in interactiunea cu brandurile chiar si la 1-2 minute, ceea ce este enorm pentru industria de publicitate online”, sustine Adrian Enache.

Campaniile desfasurate de agentie sunt pentru companii din industriile auto, home&deco, real estate, FMCG, platforme de investment, e-commerce etc. Din punctul de vedere al resurselor umane, OmniPerform se indreapta accelerat catre 20 de angajati si 45 de colaboratori.

Adrian Enache coordoneaza de la Londra una dintre cele mai mari platforme de investitii in startups din Europa

Fondatorul OmniPerform este si CEO Angels Den Funding, una dintre cele mai mari platforme de investiţii alternative din Marea Britanie, pentru companii start-up.

„Prin intermediul platformei, in ultimii 2 ani, au fost finantate peste 100 de start-up-uri. Doar la nivelul UK sunt deschise aproape 2.500 de startup-uri zilnic. Imi doresc, mai ales la nivel personal sa sustinem Romania sa ajunga si, ulterior, sa depaseasca media europeana – exista un spatiu de crestere foarte mare in aceasta directie. Cu toate ca volumele sunt mici, suntem interesati de start-up-uri est-europene, si din acest motiv am deschis un birou in Polonia si urmarim sa deschidem unul si in Romania”, declara Adrian Enache.

BCR a lansat BCR eXperience,...
Citeste si: BCR a lansat BCR eXperience, prima agentie digitala dotata cu video

Platforma Angels Den Funding din Marea Britanie conecteaza peste 20.000 investitori cu startup-uri care pot demonstra tractiune in nisa in care si-au dezvoltat business-ul. Angels Den Funding este recunoscuta pentru calitatea de a alege startup-urile. In ultimii 5 ani, peste 92% din startup-urile acceptate pe platforma si finantate sunt active in piata.

Adrian Enache, fondatorul OmniPERFORM (RO) si CEO-ul companiei Angels Den Funding (UK), este un tanar executiv votat in Top 50 CEOs in UK. In ultimii ani s-a implicat activ in educatie si a sustinut training-uri pentru 17.000 de profesionisti din business si marketing conectati la zona digitala.


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Canopy: Bugete cu 70% mai mari pentru Google si Facebook